Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19656
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    283

Alt skrevet av Saltkjelen

  1. Kjøp angeleyes så lenge de ser originale ut og ikke blåe (noen kan være pene (f.eks Hagenisse sine), men originalfargen er penest).. Da mener jeg angeleyes-farge som dette / dette....
  2. Jeg synes fortsatt den nye 7-serien er stygg. Men faceliften ble mye bedre. Er helt enig i at stofftak er en del av sjarmen. Synes man kunne velge hva man ville ha, for den bilen der er jo for folk som vil ha en coupé som de kan ta ned taket på. Akkurat dette er jeg enig i. Med stoff-tak har man også bagasjaplass, noe som jeg tviler på at CC har. Og med stoff-tak har man muligheten til å bruke hardtop. Med andre ord kan man kombinere cabriolet, coupe og bagasjeplass...
  3. Lurer på om det kan være vask med høytrykkspyler som kan ta knekken på de Jeg vasker/vasket både min nye og den gamle med høytrykk spyler og bilene ble brukt på vinteren. Aldri noen problemer med sensorene, annet enn at det kunne sette seg is over en, men det er jo ikke en big deal... Selv har jeg nå hatt PDC/Ryggesensor i over 5 år og ingen av mine har kuttet ut.. Andreas, si ifra hvis du trenger en ny sensor. Har 4 stk (dog lakkert i A32 Sepang Bronze), men lakkering er ikke vanskelig å fikse..
  4. Takk skal dere ha.. Så lenge jeg risikerer Halden eksos og buldringer i eksospottene dropper jeg det. Har en del annet som skal på bilen, så har jeg mulighet til å spare de 9000kr jeg må ut med for eksosen gjør jeg det.
  5. Riktig.. Noen ganger går det fort i svingene her inne..
  6. Såpass, jeg fjerner de så lenge jeg får de av. Får jeg de ikke av setter jeg de over..
  7. Jeg har nå rattet rundt i min E60 520iA siden 28 000km (51000km) og jeg har egentlig ingen negative ting om bilen, annet enn litt knirk fra setet (som blir fikset nå) og dugg i Xenonlykter (som er en svakhet). Ellers fungerer bilen topp og er helt klart den beste og mest komfortable bilen jeg noen gang har eid..
  8. Jeg fjerner ikke mine, men jeg setter heller nye oblater på de gamle. Selv syns jeg disse skiltene var fine og hvis de kommer så skal jeg nok ha et par av de..
  9. Triste greier. Politi/brannmenn og anbulanse/sykehus har alt for lite betalt sammenliknet med hvor tøffe ÿrker de har..
  10. Jeg kan ikke bli mere enig vedrørende stofftaket.. http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156436830
  11. Jeg tenkte å ta den litt lenger ut enn det hoegtor har gjort. 45/35 evt 40/30 med 10mm senkeskåler... Har nå forøvrig bestilt noe annet som kommer på bilen innen helga..
  12. Jeg hadde vel heller sagt det på en mer diskrè måte eller ikke sagt det til han i det hele tatt. Selvfølgelig hadde jeg respektert hans valg og smak...
  13. En 91 E34 520i bruker 0,96 liter på mila ved blandet kjøring. 91 E34 525iA skal visstnok bruke 0,99 liter på mila ved blandet kjøring. Motorene er på hhv 150 og 193hk og toppfarten er 211 og 225 km/t.
  14. Det er en bra butikk ja. Stort og fint med hyggelige medarbeidere.
  15. Eieren sier sikkert det om din bil også, Dr...
  16. www.inter-automobile.com hjelper deg med import fra Tyskland.
  17. Fortjener å bli hengt ut fordi han gjør ting han selv liker med bilen sin? Folk har forskjellig smak og det syns jeg er noe vi alle burde respektere uansett smak..
  18. Høres ikke morsomt ut. Bare for å spørre litt utenom topic, hvor mye hk og Nm har de klart å hente ut med kompressoren? Får jeg spørre om hva du betalte for kompressoren?
  19. En meget pen bil, peoplez. Hvordan gikk det med salget av bilen? ombestemt deg?
  20. Gratulerer så mye med en ny rå doning. Du får nok mye glede av denne..
  21. Jeg trodde først at det var snakk om (den nydelige) båten Tresfjord, men det var det ikke.. Forøvrig pene bilder og ikke minst biler. Ser ut som to meget pene og velholdte eksemplarer..
  22. Det har du forsåvidt rett i. Vet om blandt annet en S60 T5 sivil med B 5234 T3 motoren. En høytrykksturbo på 2,3 liter og med 250 hestekrefter tror jeg skal gå relativt greit. S60 T5 med 260 hestekrefteren og 350 Nm går relativt greit. 0-100km/t går unna på hhv. 6,4 og 6,9 sekunder og toppfarten er 250 km/t. Denne skal nok holde følge med en 330Ci ja..
  23. Det er vel ikke Engelsk politi som har skjønt det, men de som styrer landet har skjønt at politiet trenger flere midler og resurser enn det soppene har skjønt her hjemme.. Heia Norge...
  24. Jeg vet at Lightning kan registreres som varebil, men at SRT-10 kan registreres som vaebil har jeg aldri hørt om. Nå vet ikke jeg hvor tung Lightning er, men det er en "regel" som sier at man kan nedregistrere bilen. Feks hvis du kjøper en lastbil med egentvekt på 8000kg og du kun har lov til å kjøre med lastebil som veier 7500kg kan denne nedregistreres til 7500kg..
  25. Hvis det var en BMW 730 som var innblandet, hvorfor skal de da etterlyse en Volvo 850...?
×
×
  • Opprett ny...