Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19656
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    283

Alt skrevet av Saltkjelen

  1. haha.. Til og med min 1982 Fiesta 1,1 drar fra den sinka der..
  2. Dette har vært et spennende tråd å titte i og ikke minst se utviklingene. Du har fått en vanvittig pen bil Morten. Gratulerer
  3. jeg jobber med det samme bare det går mest i jernstøperi! men skal støpe en frontfanger nå! og den prisen du henviser til kunne en jo ha kjøpt seg ny en e36 m3 5 tusen da begynner det å nermer seg Nei, det er formen jeg snakker om...
  4. Ja, og hva hadde du tenkt deg? Hvis du sier det blir det lettere for evt. interesserte å by, så slipper du å lese igjennom skambudene vedkommende gir..
  5. Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å bruke flere tusen på å støpe formen til den der. Jeg leverte for en stund siden litt diverse til et firma på Raufoss, som støper blandt annet støtfangere. Jeg fikk vite av en meget hyggelig medarbeider om at det kostet ca 200-250 000 kr å støpe formen til støtfangeren..
  6. Hvordan ser den ut, siden du ikke er fornøyd? Dette her er en kamuflert frontfanger, så det der er ikke et endelig resultat..
  7. He-he. Håper på at den blir bra til slutt. Venter på noen deler fra Danmark, så vi får gjøre en liten update i tråden min
  8. 2.2l motoren kom i 320i, da blandt annet facelift av 5 serien kom. Som det ble nevnt i et annet forum var grunnen til at BMW måtte gå opp på volum i 2 litern er fordi at folk krever mer hk og de må følge utviklingen, og siden BMW sin filosofi går jo hovedsaklig ut på ingen turbo motor, så for å holde på filosofien og økt effekt, klarer de ikke dette med 2 liter. De vil nok helt sikkert få 170hk ut av 2 liter, men da er det ikke sikkert at holdbarheten og garantien vil være slik som forventet fra kunden! Feks. i E90 318i sitter det blandt annet en 2.0 motor, 523i/323i er det en 2.5, i 535d sitter det en 3.0 BiTurbo og i blandt annet 550i sitter det en 4.8l motor. I E39 facelift, E60 og E46 520i/320i sitter det en 2.2l motor. I dagens 320i og 120i sitter det 2.0l motor...
  9. Er det bare jeg som syns felgene dine er drit råe og kler bilen din virkelig godt? Gratulerer med en meget gjennomført pen E46 Coupe. Hvis du skal først bruke penger hadde jeg brukt de på komplett skinninteriør og multifunksjonsratt.. edit - Endret fra senkesett og multifunksjonsratt til skinninteriør og multifunksjonsratt.. Sånn går det når man nettopp har bladd igjennom litt diverse senkesett...
  10. Det stemmer. Hva slags pris hadde du tenkt deg og hva slags merke er det?
  11. Gratulerer så mye med en meget pen bil. Syns dette her er en av de peneste E36`ene jeg har sett. Dette her var vel gamle bilen til jøhdal, som igjen kjøpte den av Tåmi ?
  12. Styling. Hartge leppe til M5 fangeren
  13. Nei, ikke så ille, men nå spørs det på hva blandt annet hjulene egentlig koster..
  14. Hva slags merke er det? Passer de E60? Gi oss en pris, da er det lettere å gå utfra det..
  15. Jeg irriterer meg også over mangelfulle annonsen, særlig hva slags motor det sitter i bilen. Bilen er forøvrig en 320i registrert i 1992.. jepp, sjekka eu godkjenniga du og? Motorstørrelse mangler som regel på sånne overstyla biler. Var nesten sikker på at det skulle være en 318i Jepp, jeg bruker alltid den siden når jeg har registreringsnummer tilgjengjelig og det ikke er oppgitt hva slags modell det er. Hvorfor i alle dager har han levert inn skiltene? Satset på at det skulle være en 318i jeg også, men det var visst ikke det..
  16. Nja..det blir vel ikke helt det samme, siden båten faktisk ligger i vannet Og i vannet er det måker Men ja, kalesjene ødelegges av fuglemøkk, flere båter har jo sånne "måkejagere" på kalesjen He-he, sant det. For litter over en og en halv uke siden var jeg nede ved kaia og snakka litt med bekjente og pumpet opp fenderne til båten min kommer. Det var SKREMMENDE få som hadde sjøsatt båten ... Måkejagerne er konge, skal selv kjøpe en slik en når jeg får båten..
  17. Jeg irriterer meg også over mangelfulle annonsen, særlig hva slags motor det sitter i bilen. Bilen er forøvrig en 320i registrert i 1992..
  18. ..Og her er noen fler til listen.. E3 2.5, 2.8, 3.0, 3.3 (1968–1977) E9 2800CS, 3.0CS, 3.0CSL (1969–1975) E61 5 serie Touring (2004-) E63 6 serie Coupe (2003-) E85 Z4 Cabriolet (2003-) E87 1 serie (2004-) E91 3 serie Touring (2005-) E70 X5 (Ukjent) E92 3 serie Coupe (2006-) E93 3 serie Cabriolet (Ukjent)
  19. Takk. Sendte mail med en gang jeg fikk telefonnummeret, så får vi håpe på et positivt og raskt svar...
  20. Takk for et meget raskt svar ! Mener å huske at navnet på firmaet var noe liknende Strandveien Auto ja..
  21. Hei, Jeg kjøpte meg et bilblad for et par måneder siden og i det bladet var det reklame for en butikk som var importør av Hartge. Siden jeg har lagt bladet på en god plass finner jeg ikke ut av hvem det er. Er noen her inne som har peiling på hvem som er importøren av Hartge til Norge og har en nettside og telefonnummer jeg kan nå dem på? På fohånd takk!
  22. I sedler er kursen 8,133 og ved overførsel er den på 7,948..
  23. Hør med Koed. De skaffer alt til en rimeligere penge..
  24. He-he, men hva har dette med bilprat som ikke passer andre steder?
  25. Hmm. Jeg ville ikke ha hørt med Autozentrum. Hadde vel mest sansynlig fått samme svar. Det går fint an å skifte til komfort eller M5 seter i min E60..
×
×
  • Opprett ny...