Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19655
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    283

Alt skrevet av Saltkjelen

  1. Du kan jo ta en titt på www.styling-tech.no Tror de er rimeligst på B1, vetke om mange andre som selger det heller... B1 er mye felg for penga ass, er ikke noe spesielt dyre Du som har regga deg i E30klubben som tassen eller? hehe, joa T.A.S gikk ikke Får muligens en E30 320i til helga/neste helg hvis forden går i løpet av denne uka trenger nok noen tips ang E30 på det forumet, så jeg måtte regge meg der takk for link. E30 med Brock B1 blir aldri feil. sinnsykt tøffe felger
  2. hei. pen bil. Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? har du noen pris?
  3. Hvis du tar en titt på siden hans finne du det fort ut
  4. Senterringer får du hos din nærmeste felgforhandler
  5. Blått lys er forbeholdt utrykningskjøretøyer. Har du montert lys som kan forveksles med dette er boten fortjent.
  6. Her har det snødd som pokker. helt kaos jo. har nå måt veien inn til huset 3 ganger idag og nå er det faen meg like mye!..
  7. Håper iallefall det Venter litt delere fra tyskland som skal komme vil være i norge i februar. Gleder meg til å se bilen din ferdig
  8. Morten: jepp. håper jeg klarer å få så godt som "ferdig" bilen da.
  9. Blir best stasjonen på heknesletta. vi må prøve på et lite minitreff ja
  10. hehe, vi snakkes nok til sommeren ja. ellers drar jeg ut til flateby omtrent å vasker. så sinnsykt bra og kan vaske hele lastebilen på 1 polett. andre steder bruker jeg 3-5 poletter. koster vel 25kr poletten mener jeg. Er den børsten der det kommer såpe ut på selvvasken jeg mener ja. Var å skulle vaske Lightningen da det stod en utlendign å vasket sin gjørmete nissan sunny. Han spylte ikke eller noe, gikk rett på med børste. stakkars mann som skal bruke den etterpå. har brukt den en gang og aldri mer.
  11. Har også vasket på statoilen der, og den børste greia er virkelig elendig. skrubber og vasker skikkelig, men alikevel blir det skjollete og møkkete. Fans til idioter som bruker de børstene på møkkete dekk, felger/kapsler etc. Syntes jeg gjenkjente sommerfelgene. så en bil der med slike felger og siden du bor i lørenskog så kunne det være deg..
  12. Oi, dette blir bra. syntes det var en ganske pen bil og som nevnt her. du gjør virkelig kupp etter kupp. mener å ha sett bilen din på statoil på lørenskog sensommer/høst?
  13. Hvis du mener 4 potter så Ja Er det jeg mener ja. fått noen pris og slikt? hvis ikke anbefaler jeg Svendsen Eksos på Lørenskog. jeg skal ha 4 eksosrør fra dem! Jeg bor på Fjellhamar så de er vel ikke så langt unna. Jeg så den tråden din, virker som om de har grei pris. du bor på fjellhamar du ja... Svendsen ligger rett bak elkjøp. knallservice der. gleder meg til å få montert eksosen.
  14. Hvis du mener 4 potter så Ja Er det jeg mener ja. fått noen pris og slikt? hvis ikke anbefaler jeg Svendsen Eksos på Lørenskog. jeg skal ha 4 eksosrør fra dem!
  15. Skal du ha 4 blås også?
  16. CSL fangeren var FET . gå for den. er vel ikke mange som har en slik en?
  17. En vanvittig gjennomført og rå bil mAZE. bilen din har gjort sånn at jeg har litt småsansen for compact!
  18. Se der jeg M3cabriolet! Gleder meg til å følge utviklinga på bilen, for nå liker jeg den.. kjør bredding og en tøff fanger foran/bak og fjern den stoore spoileren.
  19. Telefonen pr idag koster jo ganske mye. jeg syntes han ikke er dum som byr 800kr. alle vil vel betale minst mulig? Har telefonen, og den er helt topp. beste mobil jeg noen gang har hatt. Betalte 3200 kr for min i juni måned i fjor. Telenor. gratis abb. betaler kun det jeg ringer for. ingen månedlige gebyrer. nå kan det nevnes at den er kjøpt igjennom sentralen og med litt spessielt abb.
  20. Det kommer nok ingen ny enda nei, det blir noen år til neste 5 er
  21. Mest sansynlig en nyere E60/E61. en X5 hadde heller ikke vært dumt, men vil ha facelift. sitter å sikler på en E60 525Da i tyskland. alt av utstyr med M-tech fra fabrikk
  22. Sviker! Jeg er på ingen måte en sviker av å ikke dra på BMW treff langt vekk. Du drar vel ikke til Danmark kun for å kjøpe en pølse?
  23. Jeg stemmer på alternativet som ikke eksisterer; Akershus. Oppland kan til nøds gå, slik at jeg kan samkjøre det på vei til hytta. Å kjøre til Møre og Romsdal for et treff er hvertfall ikke aktuelt. Så avhengig er jeg virkelig ikke.
  24. Eisenacher Motoren Werke, EMW, var et østtysk bilmerke som ble produsert i perioden 1945-1955. Fabrikken lå i Eisenach. BMWs fabrikk i Eisenach ble konfiskert av DDR etter andre verdenskrig, og Autovelo ble grunnlagt og startet opp produksjonen av førkrigsbiler. Bilene som ble produsert var identiske med de BMW hadde produsert, og de ble også solgt under bilmerket BWM. Autovelo ble saksøkt og endret navnet til EMW. EMWs logo er lik BMWs, bortsett fra at de blå fargene er erstattet med rødt. Etterhvert ble EMW faset ut til fordel for Wartburg.
  25. Rart. har discovery på hytta, men ikke hjemme! Forbannade UPC!
×
×
  • Opprett ny...