Jeg føyer meg til dere som sier at det var en pen farge. Har egentlig aldri likt hvite E39`er, men denne var virkelig lekker. Det var veldig pent med hvite blinklys. Jeg ville kanskje ha lakkert listene på bilen - da får den et clean look.
På min E60 kan jeg montere (uoriginal) DVD spiller til min Business skjerm i hanskerommet. Denne kan jeg koble opp på skjermen sammen med menyen Entertainment. Dette må da gå på en E46 også.
Jeg ville gjerne hatt hvit om det kommer et par bimmers.no skiltplater.
Har du funnet noen som skal lage skiltplatene? Hva skal du ha for 2 stk - mener å huske at på vårmønstringen på Tryvann ble det solgt et par for 100 kroner eller noe..
Ser ut som et meget pent eksemplar av en E30 M3. Når jeg så på avataren din trodde jeg faktisk at felgene skulle vært litt større enn de som er på bildene. De kledde bilen..
Denne støtter jeg. Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg et par bimmers klistremerker for å sette på skilrammen, men hvis det kommer bimmers skiltrammer er jo saken en annen
ihht. statens vegvesen er det ingen bil som er registrert med registreringsnummer; NV61755 - som er registreringsnummeret som er oppgitt i annonsen du linket til.
Hei. Meget pen bil. Felgene kom ikke helt i smak desverre.
Får jeg spørre om hvor mye du fikk for 520iA`en din? Var det bra respons på den i og med at det var gjort litt med den, som eksos etc. (kan gjerne svare på PM)
Det hørtes bra ut. Gleder meg til å se bilder av interiøret, for jeg vil nesten ha i-drive på min neste bil også. Håper på at faceliften vil bli rimelig som bruktbil.
BMW E66 er facelift utgaven av E65, og E70 er den kommende X5 (kommer trolig i 2007)
Så vidt jeg vet har 7 serien samme kodenavn, E65, før og etter facelift. Mener at E66 er lang versjon av 7 serie. E70 er neste generasjon X5 ja.
Det er trist begge deler ja, men etter min mening har en 17åring så mye forran seg i livet. En 50åring har normalt kjent litt på livet.
Ja, joa. Jeg syntes nå det er synd, selv om man har smakt 1/4 av livet eller 3/4 av livet...
Du har all grunn til å være fornøyd med handelen når du fikk med det nevnte i prisen. Gratulerer med en meget pen E39. Jeg liker egentlig ikke orange blinklys, men det var faktisk ikke så ille på en sølv met. E39. Gratulerer