Klima knappen lyser grønt og viften går, men det virker ikke som om det produseres kald luft.
Når jeg skrur på klimaknappen så øker intensiteten på viften - hvis jeg setter gradene til 16 grader øker også intensiteten, men det kommer ikke "kald" luft som det skal fra et klimaanlegg.
Er det noen som har erfaring/formening om hva som kan være feil?
Jeg har i vinter ikke brukt klimaanlegget mer enn et par ganger, men selvfølgelig ikke pøst ut kald luft da.