Ser i BMWs «Spare parts catalouge- BMW M3 Gr.A/DTM» for 1990 sesongen at det anbefales foran -2 grader camber, +2 mm spissing og 10 grader kaster. Bak samme camber og spissing!, 17x9 felg, 245/610 dekk.
Med mer, er (for) mye som kan justeres..
Lite camber egentlig, årsaken er kanskje at slicks har stivere dekksider enn feks R-dekk. Med 225/55/15 khumo V70 hard gummiblanding på banedyret mitt mener jeg at camber var mellom 3,5-4 grader, og noen få minus mm spissing foran, og motsatt bak. Dette passet bra for Våler, særlig på del 3.
Basert på tråden din så er den robust nok. Men det vil jo alltid være en eller annen endring som man ikke har sett hele konsekvensen av når bilen bygges. Unntaket tror jeg er hvis du hadde bygd og testet et par slike tidligere..
Enig!
Du får skrive om hvordan den er i praktisk bruk til sommeren.