Gå til innhold

Dolk

Medlem
  • Innholdsteller

    668
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    sigaik@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Østfold

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Dolk's Achievements

  1. Mistet alle nøkler til en BMW 525D 2008mod. Er det noen som vet hvor man kan få slipt til nøkkel emne til BMW nøkkel? Hoveddelen har jeg fått kodet inn selv og bilen starter å går men jeg skulle ha fått slipt til nøkkel emne sånn at man kan få låst opp bil hvis den går tom for strøm. Jeg har to blanke uslipte nøkkel emne. Jeg har også lest ut slipekoden til emne, må bare finne noen som har utstyr til å slipe disse nøklene.
  2. Den skal strammes i den stillingen den står på alle hjul, hvis du ikke gjør det så rives foring i stykker.
  3. Det er mulig og det må kodes inn.
  4. Er det her en ombygd M3? Jeg ville ha begynt med å sjekke ryggelysbryteren.
  5. Chiptuning av en så liten motor har lite for seg så det er ikke noe vi anbefaler, men hvis du absolutt vil chippe den kan vi gjøre det.
  6. Som regel er det den lille vaier som skaper trøbbel, man ser lett om vaier har hoppet over eller frynset opp. Åpne panser og se på høyreside ved fjærbein.
  7. Det høres merkelig ut men jeg har lært meg å ikke bli overrasket. Det her er jo fin anledning til å få bilen tunet, vi legger inn ny moddet software i ecu.
  8. Nå hadde jeg ikke manometer for hånd men jeg gikk ut og nappet av ene koblingen til bensinrøret og der var det trykk, og den bilen har stått stille siden torsdag. Det her var en Skoda Octavia 1.6, bensinutgave.
  9. Trykket i railen forsvinner da ikke over natten. Jeg ville også ha prøvd å byttet litt rundt på delene og sett om feilen følger, følger den så vet man jo hva det er, hvis det ikke følger så har man et utgangspunkt. Da kan det være at ventilene henger, eller så kan det være dårlig kontakt/ledningsbrudd + + +
  10. Jeg har erfaring med det og kan hjelpe deg, men det betyr at du må innom meg med bilen din. Hvis du vil kan du ta kontakt på PM.
  11. Det står på ECU. Vi kan programmere bort EGR, DPF, Startsperre, resten av sensorene må du bruke.
  12. Vi gjør samme jobben som ESS ja, leser ut originalfil og legger inn en moddet fil i ECU. Jeg har prøvd Blufin og jeg ble ikke imponert, prøvde det i en Ford Focus 2.0TDI 2009mod.
  13. Vi kan programmere bort startsperre, men vet du om det er en EDC16+ eller EDC17 ECU du ønsker å bruke?
  14. Den kan vi remappe. Det er vel en 150HK versjon? Vi har tunet flere sånne og de rører seg greit etter en tuning. 184HK/396NM er oppgitte tall på 320D 150HK versjonen og prisen skremmer ingen, 3990,-
×
×
  • Opprett ny...