Hei Evopower,
her jeg tilbake, som lovet, med min personlige ’’evaluering’’ av mine nye Michelin Pilot Sport 4 dekk.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg slik at du forstår meg,
Kort sagt:
....jeg er svært fornøyd! 😀 Det å gå fra Conti piggdekk til Michelin P4 var som å gå fra lystbåt i sjø, til bil på skinner.
Håper du forstår meg? Husk at jeg hadde Continental Conti Run Flat Tyre ( RTF) til sommer dekk.
Og hver høst skrev jeg her inne på Bimmer at det var så deilig å få på vinter dekkene Conti, for Conti RTF sommerdekkene var fæle, stive, harde, støyete og tunge å styre med. Nå er det en helt annen verden.
Lett styrt
Presis i styringen, uansett kvalitet på asfalt.
Lite støy, unnsett dårlig eller fin asfalt. God i svinger
Fast, men ikke ’’RTF dekk’’ fast.
Jeg angrer ikke!
Men jeg har ikke fått prøvd noen andre da... lurer litt på Nokaian Hakka Black 2...