Det var da voldsomt å da. Dette er utrolig kjedelig.
Av erfaring på slike feil som "bare kommer så fort bilen har blitt ok igjen" så ville jeg kanskje anbefale deg å lukte på ideen med å selge/bytte så fort den blir OK etter dette. Var igjennom akkurat samme som deg i fjor. Det endte opp med over 60K i verksted timer/deler. Det satt langt inne hos meg før jeg ble "enig med meg selv" om å selge. Og jeg gikk på et realt tap, uten tvil på det punktet. Men tror det kunne blitt mye dyrere om jeg ikke hadde byttet.
Men det er nå bare mitt tips. Vet det ikke er lett å "kvitte" seg med en bil man trives bak rattet på.