Har opplevd i det siste at PDCen klikker totalt. Den står å blinker slik når en sensor er defekt sånn ca hver andre gang jeg starter bilen.
Fikk lokalisert feilen til den ene sensoren tror jeg, venstrebak, men sannelig så virka den etter en omstart av bilen. Idag så lot jeg bilen stå på tomgang å da virka den-virka ikke, med 2-3 sekunders mellomrom.....
Kan det være selve PDC hjernen? Tenkte å bytte den sensoren for har en sensor liggende fra en tidligere service(som jeg ikke trengte faktisk) Bra merkeverksted å ikke se at det var ødelagt kabel 2 cm fra kontakten til sensoren, men nok om det.
Noen som har vært borti spinnvill PDC? Takker for evt svar. Skal ha bilen på service neste uke og da kunne det vært greit å evt bestilt opp nye deler nok engang