God respons da på kjøp av bil.
Skal ikke prøve å tvinge på deg bilen jeg. Men vet den er i god stand så du kjøper ikke katta i sekken hvertfall.
Mangler litt utstyr, er vel ikke noe tvil om det, men den har på en annen side en del bra utstyr også. Cruise kontroll, klima etc.
Er også prewired for telefon, cd veksler, car port åpner og alarm.
Lykke til med valg av bil
Blir sikkert fornøyd uansett, 6'ern til bmw er fin motor.