Gå til innhold

mOMOe

Medlem
  • Innholdsteller

    1150
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Scheen
  • Kjøretøy
    E30 318is, e28 m535i

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

mOMOe's Achievements

  1. E30 takplater har gått ut av produksjon, og er ikke lenger å få tak. Jeg har funnet et UK firma, som er villige til å begynne å produsere disse, om de får 10 bestillinger eller mer. Pris blir ca 500£ per stk. Men for å lage en form, trenger de en strøken original takplate. Helst ubrukt originaldel. Dette er da snakk om tak uten luke, fortrinnsvis til coupe. Om du er interessert i å bestille, eller enda bedre, om du har en takplate stående. Gi meg beskjed, så kanskje vi kan få startet produksjon av disse igjen.
  2. Har du sprutet ennå?
  3. Noe fremgang her?
  4. Flotters arbeid gleder meg til fortsettelsen. Kjør på med bilder
  5. huggjern og propanbrenner er tingen. varm til massa akkurat begynner og svarte også skraper du, da ramler den nesten av av seg selv.
  6. Knallbra arbeid, gleder meg til fortsetningen, og ikke minst mer info og bilder av det noe utradisjonelle motorvalget ditt, i kombinasjon med 330 kasse.. tydeligvis planer om litt gamp i den gamle m10'en da
  7. najs
  8. Takker Ja plutselig kom det tre gutter til gaards Så nå gjelder det og "krøke" de fort, så de kan bli gode "kroker" Her i tilvenning til 13mm fastnøkkel. Og på dager som idag, saboterer selvfølgelig en av de hele dagsplanen min, ved og være syk (det går stort sett på rundgang her i huset) Så da, imens han sover sin søte søvn midt på dagen. Sniker jeg meg ut i låven og får en liten times arbeidsro til E-30.. hehe. Men siden han ligger å sover like ved, kan jeg da ikke bråke med verken kompressor eller vinkelsliper, så da ble det bare noe lydløs småpusling med E-30'n idag, og videre burbygging er utsatt på ubestemt tid Byttet ut biltema temp instrumentet, med den originale. Litt for syns skyld, men også fordi biltema sin ikke harmonerer med motstanden i den originale temp føleren i toppen. Også pussa jeg kjapt over toppdekselet, da det var fryktelig erodert etter laaaang tids lagring nå Ikke den mest spennende oppdateringen akkurat, men litt er vel forhåpentligvis bedre enn ingenting
  9. + 1
  10. Takker Glemte å skrive at målet er å lisensiere under den kommende klassen NRC (nasjonal rallycross), i 2016. Dermed kan jeg beholde is motoren inntil videre, men samtidig henge noenlunde med i klassen, som er en ny og noe mer begrenset variant av RCN (rallycross nasjonal)
  11. jaja.. noe smått har jo skjedd siden sist.. bildene taler for seg selv, pluss litt tekst under bildene da detta har vært kobla opp, samt radiator byttet, montert ny gasswire, skiftet sirkulasjonspumpe til varmeregisteret å rengjort div på kjølevannsystemet etter og ha stått stille i noen år nå. Bilen ble deretter testkjørt, fra låven, inn i garasjen, og tilbake igjen 14 dager senere Dvs totalt ca 20 meter.. Siden dengang, har burbygging begynt. Bokser for hovedbøyle. Fremoverbøyle m/ toyotastag og dørstrevere tilpasset og punktet. Demontert for helsveising. Og montert og helsveiset mot hovedbøyle.
  12. Satan i svarte helvete mann, du er rå! Har lest gjennom hele tråden din her nå, sykt mye kule løsninger og finfint arbeid.... Nesten litt synd at tråden tok slutt her (foreløpig)... Men samtidig en lettelse, da jeg må stå opp grytidlig, samtidig som jeg fort skjønte at det aldri var noe alternativ å gå til sengs uten å ha lest ferdig først!
  13. åssen går/gikk det med den volvo PV'n som var skolens prosjekt i sin tid?
  14. hehe, synes jeg kjente igjen lokalene der.. har ikke gått der selv, men en kompis av meg var i første kullet i de nye lokalene.. og jeg jobba skift, så fikk tilbringe noen timer i lokalene der i mine friperioder
  15. Fått sveisa, fuga og syregrunna bagasjerom. Og når karosserifugemassen først var åpnet, så dro jeg kjapt over hjulbrønnene også. Og med det unnagjort, var det på tide med en hjemmebrygget 3-retters
×
×
  • Opprett ny...