Gå til innhold

toomas

Medlem
  • Innholdsteller

    791
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om toomas

  • Bursdag 08/29/1984

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Holmestrand
  • Interesser:
    Bilia Vestfold
  • Kjøretøy
    F31 320i Msport estoril

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

toomas's Achievements

  1. sitter der. Rød pil. Trenger ikke ta av fanger selvom den er av på bilde. Sitter inn i en plast kanal som heller ikke er på bildet. Sent from my iPad using Tapatalk
  2. Dy bytter den på 10 min. Sitter i kanalen som tar luft fra fangeren til bremsene v foran. Viser den - 37 er det ganske sikkert sensoren. Og om ledningene skulle være skadet er det nesten alltid ute ved sensoren. Sent from my iPad using Tapatalk
  3. Hadde ikke betalt stort for den 4hjuls kontrollen der. Sent from my iPad using Tapatalk
  4. Er fullt mulig å justere spissing og camber bak på E39. Men ofte har justerings boltre satt seg så man må bytte de. Er ikke rart den bilen der er skjeiv på rattet utifra bildet. Det der er stein stokk feil. Kan nok og få justert inn camber foran men det er noe mer knot da du må flytte topplagringen. Caster foran derimot er nok vanskelig å gjøre noe med men den har ikke så mye å si. Sent from my iPad using Tapatalk
  5. Kan nok hende verkstedet gir deg rabatt på jobb Nr to siden du betalte for den første jobben som ikke løste problemet. Ofte finner man ikke feilen når man måler fordi ledningene ligger innat hverandre selvom det er brudd. Er ganske sikker på at rute varme ledningsnett er på v side. Om du tar av takvingen. Ser du hvor ledningsnett går. Veldig ofte har jeg funnet brudd i jording til bakrute tråder. Da har jeg bare jordet bakrute trådene ved å ta jord ledningen under vingen og jordet den i skruene til hengslene. Det er somregel en grei fiks men funker jo bare til noe mer ryker. Sent from my iPad using Tapatalk
  6. 200 ca
  7. Skal nok være å rive av og lime på. Lenge siden jeg har gjort dette nå men kan sikkert sjekke det i morra.
  8. Tok opp mitt innsug for 3uker siden. Ja n47 har tykkere aksler på flaps men jeg fant i mitt innsug (n47) at den ene flapen hadde løsnet på den ene naglen,lagt seg feil og kilt fast spjelda i halv lukket stilling. Veldig glad jeg bestemte meg for å sjekke de akkurat da.
  9. E82 er vel plaga med slangen i knekk når panser er nede mener jeg. Prøv å søyle med panseret åpent. Noen forskjell ?
  10. Du kan ta ut swirlflaps selv og blende Aksel hull. Gjort det på min egen med stor suksess : )
  11. . Løsnet en sånn på samme måte i dag. Funker fett
  12. Om det er diesel er det nesten alltid agr thermostat som er defekt ved dette problemer. Den er billigere og lettere å bytte enn hoved thermostat
  13. Lyden kan være relatert til strekt registerkjede men kan og hjelpe med ny type kjedestrammer om du ikke har det. Gammel type = stort hode
  14. At det kommer olje ut er ikke merkelig men om du legger hånda over skal du kjenne at motoren suger. Om ikke den suger er veivhusventilasjon tett. grunnet små kjøring Som gir den majonesen du snakker om. Tett veivhusventilasjon er "vanlig" på disse
  15. Ledningsnett koster ca 1500kr pr side for del. 5-6 timer jobb å bytte. ( jævlig mye skjøting) spes vanskelig om du må skjøte coax kablen. Den er litt kronglete.
×
×
  • Opprett ny...