Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. E38 må jeg og si. Makan til behagelig bil å kjøre. Nå får man ok 728'e til 30-40k og. Kjøpte min for 29k. Storfornøyd jeg. Må dog bytte ene fjøra framme nå ser jeg. Knekt. Ikke en flekk rust på den. Men knekt det er den. 728 ekke så ille på forbruk heller. Ca literen. Dvs samme som Gamlebilen e30 320cab At det er noe av det peneste som har rullet ut fra BMW fabrikken er jo og et pluss..
  2. jeg ga 4700 på den, 5000km, fullkasko med e30meet greiene, så trokke du har så ille deal, det var vell med 50% bonus om jeg husker rett. hvor har du forsikring a?
  3. Hvor har du forsikring henne a?
  4. må det for å få veteranforsikring ja (ivaffall ganske orginal) men e30 ekke dyr å forsikre på vanlig måte heller (regner med det er e30'n det er snakk om) delkasko på 320'n min (84 mod) koster meg ca 2300kr i året fullkasko på turbo'n er på ca 5k i året (83 mod)
  5. handla liksågreit 35l diesel til jeg, kvitteringen stemmer da, men summen er feil (riktig vei seff)'
  6. Avgiftsfri da, så bil er fyfy. Bruker det på traktoren jeg. Men hadde jeg hatt dieselbil må jeg si at det hadde fristet til rett over 1krone literen
  7. Skal ut en tur til etterpå. Kommer til å fylle 20l kanna en gang til ivaffall
  8. 20liter avgiftsfri diesel til 21kr ekke ille. Tror nesten det var noe feil på den pumpa da det sto 110!!!!kr literen på automaten.
  9. der funka det feil merke da (skulle seff vært bmw) bra den
  10. fåkke den til å funke jeg
  11. hadde vell stoppa deg jeg og om det hadde sett sånn ut hehe noen som vet hvor man kan streame discovery norge?
  12. så om man møter på dette langs veien så er det deg sorry for mine "über" paint skills
  13. det spørs vell og på bukken hvor mye den tåler og hvor stor bånnplate den har, type betong etc, fasiten står i bruksanvisningen til den aktuelle bukken jeg støpte ny såle til min garasje på da 15cm tykkelse b30 med plastfiber-armering festet bukken med 4x m16 eller m20 ekspansjonsbolter på hver søyle undersøkte litt før jeg støpte og 15cm skulle være nok men nå har jeg og ikke så høy takhøyde, så får ikke bil opp mer enn 130-140cm under bilen, og tyngste bilen jeg har løftet er en e38 på 1,9tonn ca, men da ikke så høyt. nå går min bukk og opp på loftet pga høyden, så skulle betongen svikte etterhvert så stopper den nok opp i takstolene, evnt så drar den med seg hele garasjen ned hehe er ivaffall ikke antydning til sprekker e-l rundt bukken, og har hatt bil i den over flere uker i strekk på høyeste setting. normalt sett har jeg bare en bil på 1100kg der, og bukken tåler 2500kg, så jeg er ikke nervøs for at betongen skal svikte eller noe ivaffall.
  14. koed har i nettbutikken ivaffall.
  15. opp, kommer bilder av mer deler i løpet av romjula, driver å rydder i lageret nå
  16. har fra 525tds om det passer jeg og. 500kr
  17. tannlegen idag og bare en gang igjen nå.
  18. det var da fælt til bump ble aldri noe av å montere servo på bilen jeg hadde da, men har sikkert 2 av de ledda liggende nå
  19. kan gi deg 1000kr for fjørbena, kan hente i helga gjerne pm
  20. har denne skal komme fra en 325i cab preface om jeg husker rett
  21. har disse med matchende baksete om du er int ivaffall
  22. jeg har, med følere, står på bil for øyeblikket, men skal bytte til dieselkasse på bilen, så kan demonteres i romjula.
  23. har et sett med banedekk på, men er vell bare 2 brukbare dekk til noen runder befinner seg i østfold, send pm om int
×
×
  • Opprett ny...