Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. Tror jeg har 530 v8 e34 travers framme. Kan sjekke
  2. fikk ut en knekt bolt til traversen framme på bordern sin e34, hjalp mye det, slippe å borre ut restene
  3. har denne nå. demontert uka her, funker fett 2 uttak framme og 1 bak
  4. ser ut som høyttaleren som hørte til telefonopplegget jeg hadde i e38'n
  5. Trodde Apple var problemfritt jeg
  6. brodern har da knærta bånnpanna på e34'n sin så trenger ny. noen som har en ok en? passer både fra 520 og 525, men må være 24v (dvs m50motor) gjerne sms på 47341773
  7. tips til hvor skaffe lappesaker til kapell/presenning på tilhenger? har noen hull jeg skulle tetta, og ene hjørnet må fikses
  8. var en snartur i tyskland si
  9. går vell litt på hvordan man kjører og :whistle:
  10. nice, følger med
  11. løp og kjøp folks http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47101802
  12. finn annonse http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47101802
  13. følge med litt her jeg da
  14. 1700kr hadde jeg skjønt for de siste der med dårlige dekk, heller bbs rs til den prisen
  15. Har du tenkt ut type kjøleveske? Tenkte bytte type selv. Men hakke helt bestemt med hva ennå Vet det finnes en type som ikke koker før 200grader eller noe rundt der. Vurderte den. Bare finne den igjen
  16. Utne camping er nabo'n minNærmeste butikk er 5min unna med bil ca, men bensin er 1min unna Aldri vært der, men virker som at det er en del utlendinger der
×
×
  • Opprett ny...