Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Da er dette noe for deg! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Rått.
  2. Enig. Altfor mange felger som passer bra til E30 syntes jeg...
  3. Lekker BMW! :D
  4. Lager denne mye lyd?
  5. Fantastisk! Hvor kommer det bildet der fra? Håper ikke det bare er en eller annen dyktig manipulasjon, for det der var bare rått! Dessverre syns jeg det ser ut som dette er samme hangar, bare speilvendt: Det ser slik ut ja, kul bil da.
  6. Temmelig rå lyd der jaa.
  7. Råe biler det der!
  8. Bilen har blitt bra, good work.
  9. Kult prosjekt, er 15 jeg også, må få skaffet meg bil snart.
  10. Ser veldig bra ut, går greit med V8!
  11. STOR forandring, men likte bare 1/10 av stylinga.
  12. Blir veldig bra dette!
  13. HolyCow, Strøøkent. :D
  14. Mer infomasjon, bilder?
  15. Er mye penger, men jeg hadde gjort det!
  16. www.schmiedmann.no solgte disse før, men ser ut til at de har slutta!?
  17. Men rå bil og sjåfør, der det!!
  18. Hvor mange ganger skal denne videoen legges ut? dette er minst den tredje gangen!?
×
×
  • Opprett ny...