Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Kule felger det å!
  2. FyFaen, styggeste fronten jeg har sett på en 1996mod Audi. Han overdriver "litt" også da.
  3. Looks nice.^^
  4. ikke enig i den påstanden der gett... klistremerker i ruta hører til på japse biler +1
  5. BadAss. Det er på tide at BMW lager en super bil syntes jeg....
  6. Nydelig E36, dette må være den fineste på bimmers.no!? Passer godt med hvite felger.
  7. W00T? sykt billig.
  8. Hvor var det? Fikk se 9.53 på Esso myra.
  9. Fin bil, hjalp mye med nye lykter.
  10. Alpina er saker. :)
  11. Ojj, Nydeligbil, så veldig blank ut. Men, samme som han over meg, likte ikke eksosen.
  12. Austinen var jo pen, men CS 'n slår ingen.
  13. Hvor holder du til?
  14. Bilen til Hafsmo er en perle! Nyydelig. :D
  15. Haha
  16. Hehe.
  17. Den hvite var hot.
  18. Har vært bilde av bakenden på en annen tråd.
  19. Hvorfor Mtech I? Du må jo ha Mtech II.
  20. Mye lesing, lite bilder, Kjipt.
  21. Nice, legg ut noen flere bilder og noe informasjon.
  22. Man skal gjøre det ofte, hvert 5år eller no har jeg hørt.
  23. Sorte DE lykter, eller orginale.
×
×
  • Opprett ny...