Jeg tenkte det samme - bør nok ha med TÜV-papirer hvis du skal ut å kjøre i den der.
Ellers kom det seg absolutt etter at Rimi-kassen flyttet ut av interiøret.
Ja, får se seinere ikveld;-)
Ja, nå kommer det noen nye bilder.
Ting som er nytt er: panser, nye seter, nytt vindu, nytt dashbord, lystgassanlegg, en 10"høytaler, noe nytt i motor.
-Fredrik