Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Er nokk clutchen som er dårlig ja
  2. I alle fall M3speil i ruta. Store bremseskiver også. Er det rett og slett en liten sleeper vi ser? :D
  3. Drø først til elkjøp i skien i dag, ingen gta til ps3, kun xbox. Blei litt forbanna, og kjørt alt den gamle e39en til fattern orket til nabobyen, porsgrunn. På elkjøp der hadde de ingen til xbox igjen, og en igjen til ps3. Happy!!
  4. Men det er fortsatt en m3
  5. Så ut til å være en pen bil. Morro med en litt mer sjelden motor også Må vell gå greit disse 330ene? Om du vurderer så selge de 19" felgene så er det bare til å sende meg en PM
  6. Er med jeg å, om det blir noe folk med, og om det passer. e46 m3 Skien
  7. Håper å få bilden ferdig, så kommer jeg å
  8. Går jo selvfølgelig ann å dreie de, men såpass mye de stikker ut, så tror jeg ikke det er lurt Prøve å få tak i 2 framfelger til hørtes lurt ut Skal se om det passer bedre
  9. Jo, stemmer bra det Har noen original smidde e46 m3 hjul. Men de stikker for mye ut bak. Så hadde håpet å finne noen andre lette hjul som passer bedre, til en grei pris
  10. Hei. Lurer på om noen har tips til noen lette felger som vil passe en e46 touring, evnt om noen skal selge. Må være 18" eller 19" Setter pris på om noen vet noe - Fredrik
  11. Hvorfor legger du bare ikke skiltet i frontruta ? Ser jo helt mongis ut med skiltet der nede :S
  12. er jo en eller annen e28 det da Men hvilken ?
  13. Har et strøkent sort m3 skinn interiør til e46 coupe. Full elektiske m/varme Kommer fra en engelsk m3, dvs memory på høyresetet. Følger med dørpaneler forran og bak, seter forran, og komplette bakseter. En liten oppfarging av setene, og det er 100% strøkent, kan gjøre dette før salg hvis ønskelig. Ene lista på dørtrekket på venstre døra er stygg, og bør byttes ut om du har et fint et. Pris 8.000kr Bilder: må hentes i Skien / Telemark
  14. Notert. Nærmer seg slutten nå
  15. Bud mottat. Høyeste bud innen kl 20.00 i mårra får motoren. Store muligheter til å få seg en bra motor til en billig penge
×
×
  • Opprett ny...