Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Den varsler for defekte pærer ja
  2. De black cube listene, er det komplett? alle dører, dashbord, og rundt girspak osv? vet ikke om det er forskjellig, men til manuell eler automat gir? Elvinduer forran og bak, eller kun forran ?
  3. Ønsker å kjøpe en bmw e46 touring. Helst 318i/320i Helst hel og pen. Må være bra for rust! Mangler ellers ikke noe stort problem. Pris fra 30 til 50-60tusen kroner. Trenger bil, henter omgående!
  4. gammelt nytt dette da
  5. Bump.. Prisen kan diskuteres !
  6. Har fått dekk til futurane også. Ble 205/40 og 225/35, falken dekk. Er mere en nokk strekk for min del. Er fornøyd, men kunne vært bittelitt mindre Prøvde dem på 7ern, ser litt fail ut. Hadde vært kult om dem hadde vært 1" større Hadde også trengt større spacere (20mm bak og forran på bildet), om dette skulle vært aktuelt. bakfelg forran
  7. Er 20mm forran. Trenger sårt spacere bak også :/ Har noen 20mmere jeg prøvde bak, så helt perfekt ut, men subbet konstant Er sugen på å valse litt, og sette på de spacerene
  8. Da kommer det noen random bilder, og bilder til deg $piff bakfelg: framfelg Dekkene er 245/35-19 hele veien.
  9. Går fint med den Byttet nylig bremseklossene bak, da det var uorginale der, og de begynte å bli slitt. Samt at de ikke passet helt, så de trengte konstant smøring, hvis ikke så kom det en klakke lyd i dumpler og sånt. Så da er det originale klosser hele veien igjen Ellers så har jeg jo vurdert å selge den, har ikke fått annonsert den enda. Men har muligens funnet en kjøper som virker Veldig interessert. Fikk også et helt 0k bud av han, så får se hva som skjer Skal se om jeg ikke får tatt bilder av dekkene etterpå
  10. Dekkonline er jeg kjempe fornøyd med ihvertfall! Bestile 4.stk dekk forrje mandag, fikk rast e-post at varen ville komme ca 11.06 (imorra) Og fikk dem på døra på fredagen. Raskt og bra!
  11. Strøkent ! E34 er kanon biler!
  12. Hvordan funker studs egentlig ? Er det bare noen gjentetapper man skrur inn i navet, og setter hjulet på med vanlige hjulmuttere?
  13. God dag i dag. Fått prøvekjørt M135i, utrolig morsom bil på svingete veier Gikk også unektig bra ! Sett på powerdrift sesong starten på GMS. Fikk start på en kompis sin e30 med m50b25 motor som har blitt turob konvertert i vinter. Avslutter kvelden med en kald en
  14. Takk Takk. Ja, er igrunn en pen bil, og veldig bra for rust. Virker som en velholdt bil Løp og kjøp!
  15. Kan selges rimeligere ved rask handel nå !
  16. Original Alpina B10 4.6 som skiltet betyr? vetikkejegda Pen bil, som fortjener stripene!
  17. Hei. Vurderer nå å selge min e36 touring pga andra planer. Se finn annonse. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42100629 Prisen kan diskuteres
  18. Fra en liten shoot i går Forever until the end
  19. Noen som har peiling ang bøttestoler i registrert gatebil? Er snakk om noen recaro stoler jeg vurderer å kjøpe nå, de er ikke eu-merka. Noen sier at de må være det, andre ikke. Noen som vet ?
  20. Er de øyelokka limt fast på de hovelyktene eller? Hvordan er glassene osv? sprekker,steinsprut, dugg?
  21. Hvordan er vekten på disse?
  22. Prisene på Bavaria her er helt på trynet på noen ting men overraskende billig på andre ting igjen Kundeservice kunne de dog blitt bedre på, ikke min egen erfaring (har jobbet der selv) men har hørt det fra mange andre... Det har nok blitt bedre der etter du slutta... Neida
  23. Hos oss tar vi 1600kr (BMW) Syntes det var drøyt!
  24. Kjøpte noen deler av brukeren RemiA Positiv handel her, han er til å stole på!
  25. HALLO? Står flere ganger i tråden, gjelder biler fra 2001 til 2003!
×
×
  • Opprett ny...