Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Syntes felgene blir litt borte med sorte felger på sort bil. Men syntes ikke det der ble så halvgalt. Må gjøre noe annet enn alle andre. Neste alle som har e38 har jo style 95, så noe må en gjøre for å skille jeg ut
  2. Ja, de ser ganske små ut, de har stått på en e39 tidligere. Så det er nokk e39 dekk dim ja Skal kjøpe meg noen orginale Style 95 felger tenker jeg Møtte tilfeldigvis en hyggelig kar i en e65 i går, og spurte om han skulle selge dem. Og han sa han skulle bytte ut hjula til mandagen, så da skulle vi ta der derfra. Er egentlig slike hjul jeg alltid har lett etter, men har ikke funnet noen til grei pris som er greie ut. Så det er egentlig den eneste grunnen til at jeg selger disse, hvis ikke så skulle jeg ha spaca de litt ut, og byttet gummi tror jeg
  3. Hei. Skal nå selge mine felger, da nye muligens kommer til mandagen. Så dem blir ikke solgt før nye er inne! Veldig pene felger, kun et lite kantkjørings merke, er så godt som nye. Bra dekk, men det ene framdekket har være pungtert, så det er ulike dekk fabrikant foran, men lik dimensjon. Bolstsirkel 5*120, innpresset er 20 og 25. Stått på en e39 tidliger, og min e38 nå. Vil tro de passer til flere modeller også, bla e34,e32... Har også merket det er litt ujavnhet på den ene bakfelgen. Det merkes mest på en stiv bil, men jeg syntes det er helt ok å kjøre med, ingen har lagt merke til det før jeg har sagt det Kan følge med to.stk 18mm (tror det er det) spacere hvis ønskelig, med ekstra lange bolter. Jeg har ikke brukt dem på min bil enda. PS: På bildene ser kanskje felgene flasset ut, men det er kun vann etter jeg spylte fort over dem. De er heller ikke 100% rene på bildene. Dekk dim er: 235/35-19 og 265/30-19 Dekkmønster: VSF= ca8mm HSF= ca5,5mm VSB= ca4,5mm HSB= ca4,5mm Bilder: på bil uten spacere. VSF HSF VSB HSB Prisen er nå satt til 4500kr ved rask handel! Dette er BILLIG!!! Felgene er i Skien i Telemark, og må hentes her. Send PM eller skriv i tråden ved forespørsel - Fredrik
  4. Hva gjorde du for å få til det a? Hmm, tror jeg vet hvorfor
  5. Den manglet noe småtteri. De har byttet ut noen felger, tatt et åpent luftfilter (lmm er der), cd-spiller, ipod, noe verktøy, en jekk og noe annet småtteri. Ruta på førerdøra er også knust.
  6. Helt sykt at noen tokk den. Syntes synd på både eier, og de som tok seg tid til å stjele den. Men vi skal nokk finne den!
  7. Har KW på min., Storførnøyd med det, men koster jo litt. Har ikke noe galt å si om det, har kjørt med det i 1.5mnd nå. Har fortsatt 5cm igjen å gå på, og det blir laavt!!
  8. Har noen 18" Rondell felger til salgs. Slår aldri feil på e34 Se signatur for annonse
  9. På tiden du monterer dem nå eller?
  10. Ja er i grunn ganske hele felger. Litt lakk så blir de bra, men gidder ikke å teste ut lakk ferdighetene mine på disse, siden jeg skal selge dem. Ja, er litt dumt det ikker er 10" bak :/
  11. Nei, kjøpte ikke truls sin. Men den er ganske lik, litt annen farge, litt mer utstyr og litt bedre stand Ja, syntes 18 blir lit lite på e38 selv. Kjøpt meg noen 19" nå, imidlertidig. Syntes det er passe, 20" er pent det å, men bilen skal jo være lav også
  12. Ble gromt med nye baklykter! Gjorde seg meget bra! En kammerat hadde akkurat samme problemet med døra si (dog passasjer døra). Der var feilen at wiren var slakk, så han bare stripset den fast, og surret den rundt, sånn at den ble stram. Så fungerte den igjen
  13. Jeg kan gi deg 200,- inkl frakt for et av de stance works klistremerkene Mvh
  14. Måtte kjøpe deg 7'er du au Så jo veldig grei ut, blir bra med nye motor! Trenger du felger? kjøp mine
  15. Hei. Skal nå selge mine 18" Rondell d58 felger da nye felger er innkjøpt! De har stått på en e38, men passer andre modeller f.eks e32,e34,e39,e60/61,e31 etc Dem er 8.5x18 hele veien, boltsirkel 5*120, og innpress tror jeg er ET 13. Dekk dim er 235/50-18. Dekkene er veldig bra, og antar at dem er nye i år! Meget komfortable hjul, ikke noe kast eller tull med dem. Hele og pene felger, men de er ikke strøkne. De er brukt, og med normale bruksskader . Så noen merker er det, men det er hele og pene felger å se på. Dette er orginale Rondell felger, ikke de som GS solgte tidligere! Bilder: venstre framfelg: venstre bakfelg: høyre bakfelg: høyre framfelg: Pris: 5500,- / BUD Felgene må hentes i Skien i Telemark. mvh Fredrik
  16. Så hvorfor vurderer du å bygge om en e46 om til m3 da? Hva du har råd, og lyst på m3. så kjøper du en orginal en (eventuelt ferdig ombygd en)
  17. Noen som kjenner igjen bilen? Den har stått på jobb i over en uke nå
  18. Har du noen bilder av de på bil? De ville vel kansje sett litt små ut på 7-serie?
  19. Utrolig trist hendelse dette! Kjenner sjåføren av bilen, håper alt blir bra Veldig synd med passasjeren, tror ikke jeg hadde klart å leve etter noe sånt. Lurer på hvordan det vil gå med saken videre. Mtp at bilen er en 318is med små trimma m52b28 ? Kjente du de pårørende?
×
×
  • Opprett ny...