Om du fortsatt er på leit, så skal faren min selge en meget pen en
08modell, nesten alt utstyr. bla: Night visjon, head up, comfort stoler, activ cruise controll, adaptive kjørelys, el bagasjeluke ++
Send pm hvis interesse
kjøpte jo nye bilstein, og er veldig fornøyd med det.
Ble stiv som bare det
Kjøpte også alt av topplager osv også.
Kom vel totalt på 13.000kr, men da har jeg ihvertfall noe som holder, og ikke noe jalle justerbart som går i stykker i hue og ræva
Hei.
Tenkte jeg skulle selge en LMM fra en 1991modell 535i e34 M30
Fungerte slik den skulle når den sist ble brukt (ca 1 år siden), men kan ikke gi noen garanti.
Ønsker bud.
Har desverre kun et par iphone bilder av de enn så lenge
- Fredrik
Er 60/40 senk, og jeg ble meget skuffet over dette.
Er det laveste som man får, som jeg har sett ihvertfall
Er også bilstein dempere, så tror det løser seg
Det stemmer vel ikke.
Ser på m5 rattet at den har uthevinger "kvart på tre" .
Og at det dekselet som mangler ikke stemmer med m5 rattet.
Mangler også ///M logoen
slik ville et m5 ratt sett ut, uten midt dekselet
Hei.
Senket min E34 i høst, og syntes den ble noe høy foran.
Lurer på å kappe av en vinding foran, for å få den litt bedre.
Snakket litt rundt, og mange sier at det ikke er noe problem, og andre sier at man minster kjøreegenskapene helt.
Er det noen som kan gi forklaring på dette, om hva som er rett?
Kan vel ikke ta så stor skade å bare kappe en vinding?
- Fredrik
Hei.
Selger et sett ubrukte skinnbelg som passer til e34.
Ble kjøpt inn til min gamle bil, men ble aldri byttet.
Skinnet virker bra, er helt hvitt, og er somsagt til e34, med manuell.
Er kunn skinnet som selges ( som avbildet)
Pris:
100,- + eventuelt frakt!
- Fredrik
Pent orginalt 3-eiket sportsratt selges.
Har stått i en 1991modell e34.
Etter som jeg har hørt/sett så vil dette rattet også passe på: e28,e30,e32 og e34 uten Airbag (!).
Skinnet er veldig pent, ingen slitasje merker.
Ser nesten nytt ut.
Det enete som er å prike på er noen hakk i bunn av rattet ( se bilder)
Selges HBO 200kr!
Vil helst at rattet blir hentet.
Holder til i Skien/Telemark
- Fredrik
Go'dag.
Holder på å bytte frontlykter på min Bmw e34.
Har tatt ut lykteholderen.
Men er noen skruer jeg lurer på.
Er dette noe orginalt, eller noe som tidligere eiere har byttet ut med noe engangs greier?
Den er laget av plast.
Noen som vet hvordan man løsner de?
Prøve å ta en trekker og hammer og slå litt på siden, men den sto helt fast.
Også er det dette lokket som står over den ene skruen.
Noen som vet hvordan jeg fjærner den?
Legger ved noen bilder.
Takk