Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Hørtes ut som en veldig pen bil, men riktig fargekombo! Bilder ønskes
  2. burde du ikke være frekk her jompa, mindre strøken e39 Haha, greit da
  3. Gratulerer med m5 Bilder av bilen?
  4. Skulle vært artig å sett! Når gikk det? Er vel et sted i Tyskland de har både Concorde og mange andre fly på "påler", et slags museum der man kan gå inn i flyene og kikke. Skal se om jeg finner linken Edit: http://www.technik-museum.de/english Hadde vært stilig å vært en tur innom her, de har en haug med biler og motorsykler også ser jeg Var på dette museet i fjord sommer, utrolig artig sted.
  5. + at kilometerstanden på bilen er vel høyere enn 240.000km? Denne lå jo på finn senest en uke siden, og da hadde den gått 300.000++
  6. Hei. Er på utkikk etter senkesett til en 535i e34. Ønsker å kjøpe 60/40 senk, og det må være godkjennbart (Tüv) Noen som har noe å anbefale? Prisklasse under 10.000 med demper/fjær ol Skal ikke være justerbart! - Fredrik
  7. Vet du om denne vil denne passe 535i?
  8. BMW Reklame, Landshark http://www.youtube.com/watch?v=UMaKQJbSJx0
  9. Bilde av nye bilen Go'e e34 ved siden av Gammle bilen (e61 06' 530xdat) kommer til salgs, send pm ved interesse
  10. Vi har det samme problemet med vår 06 530d x-drive. Vår var også slik i starten, men har begynt å bli værre nå.N å smeller det når den girer fra 1til2 gir, og fra 5 til 6. Sendte bilen inn til forhandler der vi kjøpte den, så langt har de sjekket olje, byttet olje, bunnpanne uten nytte. Idag ble girkassen plukket ut av bilen, og sendt til et firma i Oslo som visstnok skal kunne klare å måle ut hva som er feil.
  11. Grisepen den e39 touringen ja, er vel den som SSperf bygget for en stund siden?
  12. Alt mulig igrunnen, men sikter mest til action filmer Fast and Furious 5? Denne har jeg hørt mye bra om, venter til den har komt i grei oppløsning Tror de har grei oppløsning på KINO!
  13. Hvor blir det av bildene med nye felgene? En ting jeg lurer på, på første siden så ser man klart og tydelig at du har Nightvisjon og den active cruise control kameraet foran, men på de nyeste bildene så er de plutselig borte?
  14. Sånnna som jeg hadde til vinterhjul i fjord Men kule felger er det fortsatt. Og fy for en pen bil!
  15. Fan, har blit bitt av skaumann/flott. Tror jeg kommer til å dø
  16. SS Performance E46, med M5 V10er BMW 1-serie med V8 fra BMW M3 e92 (ligger bilde av fronten på den lenger oppe ) Edit: Utrolig pen den Z'en din "bmwZ"
  17. Her er mine bilder fra treffet, legg gjerne ut flere om noen har
  18. Her er da mine bilder fra treffet som var i går Legg gjerne ut flere hvis noen har
  19. Takk for et bra treff Selv om jeg punkterte på veien ned :/ Legger ut bilder fra treffet seinere.
  20. Låner denne litt. Hva annbefaler dere til rundt (helst under) 5000kr? inkl demper og fjær. Skal være med tüv papirer, og være 60/40 Til 535i e34
  21. PENT! Liker egentlig ikke cab, spesielt ikke BMW. Men denne var rett og slett nydelig
×
×
  • Opprett ny...