Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Trodde de kom med 3.2, men at den var strupet ned? til 280hester eller no?
  2. Man kan se at bilen er import fra USA, og da ser 3.2 literene slik ut Så det stemmer nokk det
  3. Denne siden er også veldig populær: http://www.modellbiler.no/ Har vært i butikken hans et par ganger. Han har veldig stort utvalg av omtrent alt. Veldig hyggelig og grei fyr
  4. Spotta den nye 5-serien F11 som taxi i dag
  5. Ja, søkte opp bilen på wikipedia i går Kan være godt mulig det
  6. Meg og en kompis spiller nå Silvia s15 funker bra ; )
  7. aldri sett før, og ja. Den var FIN!
  8. "spottet" denne bilen i nabo-hagen til en kamerat. Eieren er død, og bilen står forlatt sammen med huset, og forfaller. Bilen har stått de siste 5-10årene de har bodd der. Vil tro denne er sjelden? Men den bærer vel preg av og ha stått. Heftige saker på gang:
  9. Ser veldig bra ut! Skal legge om til sommerhjul (altså disse) neste uke. Om været tillater det
  10. Er kampanje nå Fra 30/3 til 30/6
  11. Grønt lys for NicklasFS. Forhåndsbetalte, og varen kom slik som beskrevet
  12. Hei Byttet bremserør,bensinrør, clutch og diverse på min 535i for noen uker siden. Fant ut når vi tok ned eksosen at lamdasonden var uorginal, og bilen går litt dårlig på tomgang. Kom fram til at denne må byttes etterhvert. En ting jeg ikke husker, men lurer på er om man må ta ned hele eksosen får og komme til og få byttet den? Noen som vet? -Fredrik
  13. Sender (og sikkert mottaker) er her Altså bak bakrutespoileren
  14. Kan muligens være en jeg kjenner Tidligere eier av den røde e34'en min Han er vel 19år gammel.
  15. Fornøyd med low tech? Holdbart?
  16. Hvor er det de selger bra senkesett da? Må ikke være så veldig dyrt. Trenger og godkjennings papirer da det må godkjennes Lurer på 60/40
  17. SS Performance kaller den for SSP 1M, så jeg vil tro det er de som har bygget den. Førpremiere for BMW 1M, så utstiller de denne som er den ultimate 1M. Men da så
  18. Men er den bygget av SS da? Han ene på bilsalongen sa det når vi møtte han der, at den var ombygd i tyskland? Den er ei godkjent.
  19. Var på rudskogen i fjord ja Er orginalt en norsk 116d ja
  20. Nice!! More pics wanted
×
×
  • Opprett ny...