Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Den er fortsatt til salgs?
  2. Må vel nesten prøve det racet selv, siden jeg ikke har sjans med noen andre biler på all stars : S
  3. DRØY bil! Wow. ble utrolig tøft med blanding av hvit lakk, sorte DE-lykter, shadowline og ellers sorte dataljer. Nammm Flere bilder takk
  4. Utrolig bra prosjekt. Ser veldig gjennomført ut så langt. Skal absolutt følge med her! Blir morsomt å se det ferdige produktet, hvit med shadowline er pent
  5. Er rimelig fin den e34en der ja Tror den bare skal stå utstillt på et av "møtene" i filmen slik som vist. Er en 525. Er videoer av den på youtube
  6. Regner med at den er solgt. Ettersom at tråden er 2år gammel
  7. See, nå skal det komme skikkelige biler med i filmen også hehe
  8. Hvordan går det så her? Begynner å bli en stund siden sist oppdatering. : / - Severinsen Junior.
  9. Beklager, men jeg hadde gallardo. Solgte den tidligere i kveld. hehe Er de siste løpene jeg sliter litt med...
  10. Noen som har bil å annbefale under 700.000cr som kan komme langt på Expert series. Er level 19 Prøvde meg med Bugatti Veyron, men de spiste meg hel.
  11. Utrolig flott farge. Tror dette kommer til å bli en av de fineste e30ene her på forumet ihvertfall!
  12. Ja, men hvis det bare skulle ha vært 200 stk. Så hadde det bare vært ricers der! Og det er ikke gøy!
  13. Hvordan er det dere legger bildene fra maskina, og over til pcen? Den Auda S4en er driit bra å sladde med
  14. Utrolig flott bil. Hadde vært gøy å funnet en eldre bil, og bli den første som kjører over 100.000km med den Liker planene, men tror jeg ville droppet lyktesenkere, og heller byttet til hvite blinklys og baklamper. Istedenfor å sote dem. Men ikke la meg påvirke dine planer for den
  15. Tvåførr'n er helt orginal. Utennom full justerbart senkesett. Blei lav og go da Så måtte brekke får å få den ut. hehe
  16. Vet ikke hvordan dere legger ut bilder fra PS3 til PC. Men jeg tok ihvertfall bilder av tv'en xD Her er noen av bilene mine Camberr:
  17. Står at det er en standard bil ja Har prøvd, men forsto ikke hvorfor det ikke gikk :S Kjipt da : /
  18. Fikk endelig rota meg til å kjøpe det Starta med en VW Golf Einser Er nå turbo og andre godsaker. Samt fullt justerbart som er dønn i bakken, og nagativt camber som faen Blei litt kul egentlig. Men er det noen som vet hvordan jeg får felger til den? Eller går det ikke?
  19. Tøff den der. Som Erik også da. Burde ha beholdt listene sorte. Er Skien bil, ja Er ikke bare 320i i denne mister? hehe:P Så denne på Bilsalongen når den var der inne på utplassering
  20. Kjøpte det dyreste justerbare senkesettet. Men fikk ikke til å justere det. Men fikk fiksa litt på Traction control osv. Ble litt morsommere da :D Edit: fikk det til nå
  21. Det var kjipt. hehe Men takk for tips
  22. 0k. Men hvor er det man justerer camber hen da? Er helt blåst... hehe
×
×
  • Opprett ny...