Update:
DA ER BILEN ENDELIG EU-GODKJENT!!
Satte bilen inn til eu-kontroll sist fredag, og bilen ble ferdig klokken 10.00. Med kun 2 feil.
Blei til at jeg måtte bytte blinklys pærer bak, etter som at disse begynte å blekne. Også var det bremsene bak samt håndbrekket, som jeg egentlig visste kom til å slå ut på kontrollen, så dette var da ikke noen overraskelse.
Alt ting er nå snart ferdig byttet, og bilen skal inn på etterkontroll nå til torsdagen. :D
- Fredrik