Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Ja, kjempe glad for det. Har fått høre at den skal være i god tenknisk stand av flere andre, men har aldri vært helt sikker på hvordan det kom til å bli på eu-kontroll. Men heldigvis så gikk det knirkefritt!
  2. Update: DA ER BILEN ENDELIG EU-GODKJENT!! Satte bilen inn til eu-kontroll sist fredag, og bilen ble ferdig klokken 10.00. Med kun 2 feil. Blei til at jeg måtte bytte blinklys pærer bak, etter som at disse begynte å blekne. Også var det bremsene bak samt håndbrekket, som jeg egentlig visste kom til å slå ut på kontrollen, så dette var da ikke noen overraskelse. Alt ting er nå snart ferdig byttet, og bilen skal inn på etterkontroll nå til torsdagen. :D - Fredrik
  3. Heyhey. Så ikke at du hadde laget tråd om den nye før nå Rå fin den 3-serien din asså, blei faktisk bra med Rondell på den der også Har aldri sett gule lykter på sort e92 før, tror dette kommer til å bli kult.
  4. Nå er vel dataene -Erik- gjenga over basert på et søk på registreringsnummeret, og ikke spekulasjoner. Basert på disse dataene får vi opp følgende spesifikasjoner: Som man ser var bilen i følge BMW opprinnelig Alpineweiß, mens -Erik-s innlegg indikerer at Statens Vegvesen har godkjent et fargeskifte. Beklager ot, men hvor for du en slik tabell, med kjøretøy info, og utstyrsliste?
  5. Hva er den tredje bryteren på sjåfør siden til? El antenne?
  6. Sett den et par ganger selv, sinnsykt rå bil. Går også en sølv x5 med 22" (?) felger, og litt senka. Er ganske sexy den også Spotta en sort Mercedes ML63 AMG i sta, var fin den også
  7. Reg.nummer sier ihvertfall at den er orginalt en M35 til meg... Men nok OT fra meg.
  8. Litt spesiell e46 m3 cab?
  9. Er orginalt en M535
  10. haha Må si jeg ikke liker den nyeste Cayanna, liker den gamle best
  11. Hvis du poster dette på den Tekniske delen av forumet. Så vil det bli lettere og kjappere å få svar - Fredrik
  12. Er ikke toll på bildeler fra utlandet!! kun mva Åja, Stemmer
  13. Nå må du ikke glemme at Schmiedmann ikke har noen forretninger i Norge. Så regner med at man må betale toll og avgifter ved siden av hvis du handler derfra
  14. Spotta en stygg Golf på parkeringa ved skolen i dag... Bildene taler for seg selv.
  15. Var det jeg tenkte meg, etter som alle de bilene jeg har satt med slik front er 85++. Så da blir det ikke noe eldre enn dette på meg, hvis det skal bli no. Takk for hjelpen.
  16. Åja, de vet jeg det Takk Men vet du om denne fangeren (som er avbildet) vil passe på en 84modell? Eller er hele festemekanismen annerledes?
  17. Noen her inne må vel vite dette... Hva er forskjellen på facelift og preface på e28? Og når kom faceliften?
  18. +1 Bump Ingen som vet? Lurer selv
  19. Noen som kan forklare forskjellene på e28 face og preface?
  20. Veldig flott den bilen din Hefner. Hvor er det nest nederste bildet tatt?
  21. Dere aner ikke hvor lyst jeg har på e28 når jeg ser den Hvite e28en!! Ahhh.
  22. Hei. Er en kammerat som har en 06 e60, og har problemer med comfort access systemet sitt (tror vi). Har seg slik at når bilen er kald, så fungerer ikke sentrallås eller noen ting, men noen ganger når bilen har blitt litt varm, så vil den fungere igjen. Så den er litt av og på. Lurer derfor om det er andre som har hatt samme problemet med sin BMW i denne årsklassen? Og som kanskje vet hva som kan være feilen. Så på bimmerforums, at det også var et par som har hatt samme problem... - Fredrik
  23. Blitt fin denne her nå! Liker mørke e36er med orange blinklys Har dårlig erfraring med motortechnik vi også. Hadde bilen på service her i våres.Når vi skulle kjøre hjemover, hørte vi rare lyder fra motorromet. Åpnet panseret, og der fant vi en skiftenøkkel og skralle + to skruer som ikke var strammet til som nesten bare lå og slang. hehe
×
×
  • Opprett ny...