Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Jæveli råe biler, liker e30ene best
  2. Noen som er flinke med photoshop, og kunnet hjelpe meg å senket dette bildet, til ca samme høyde som bildet nederst? - Fredrik
  3. Bidrag fra meg, fra vinter'n 2009 Litt redigert? (a)
  4. Kommer nok opp om en tur selv, med gamle 5'ern
  5. Dagens bilde av en litt skitten e34
  6. Var ute å kjørte i sentrum i stad. Jeg kjørte inn en gate, der så jeg en "hjemme lakka sort" lettmotorsykkel som kjørte. Neste avkjørsel kom det en sort Audi A6 kjørans rett ut, og skrudde på blålysa, og stoppet føreren av lettsykkelen.
  7. Mener det var 7er'n til "sjøbuse" her på forumet jeg spottet før i dag, i Fredrikstad området. Er ikke så kjent der, så vet ikke hva det heter der. Var vel i 3tia elr no
  8. Står'n på jobben til faren sin da. hehe Den så jo veldig fin ut innvendig også, hvo lang har den gått ?
  9. så bilen din her om dagen, ved Strømdal området
  10. Åja, det visste jeg faktisk ikke. Er morro på Våler, synd det er litt lang unna bare : / Hadde vært gøy å prøvd bilen litt på bane ja
  11. hehe, er stor forskjell fra 94 modell E36 til en 2006 modell Har sett på chip ja, så kommer vel en om ikke så alt for lenge Skal du oppover til Våler i helga eller? På BMW treff? Er det BMW treff på Våler? Nei, det visste jeg ikke gitt. : /
  12. Gratulerer Fredrik. Så ut til å være en fin bil dette. Kommer til å bli uvant å se deg i denna. hehe Har du planer om chip?
  13. Julian sin, er det ikke? Julian sin ja.
  14. Er helt enig med deg, syntes de rette og enkle sideskjørtene er finest
  15. Er M5 skjørter det. Får de brukt, eller nye hos koed.no tror jeg
  16. Drit tøff den første der, men tror nesten det er den enste kule touringen med "tysker stuk". Men har noen andre fine her:
  17. Hehe, takk for kommentarer folkens Fant ut hva som var feilen med ristinga ja, var ubalanserte felger (de har ikke vært i bruk på mange år), og slitte senterringer. Så det er fiksa. Ellrs så har det ikke skjedd mye med bilen, blir kun brukt til øvelseskjøring og den fungerer kanon Bilen skal straks inn til eu-kontroll også. Må da bytte deler av eksos, bremser bak, og stramme håndbrekket (som jeg vet om). Ellers tror (håper) jeg den går fint igjennom. Lurer faktisk på å selge den etterhvert, men blir mest sannsynlig eu-godkjent før den tid. Så det er bare til å ta kontakt vettu Er litt sugen på e30 eller e28, så hvis du vet om noen som kommer for salg i nærmeste tid, så si ifra... Et bilde jeg tok her om dagen. Den ser jo ut som en dragster med så mye gummi på hjula
  18. En av bilene vi skrudde litt på i dag. Fronten kan dere bare tenkte dere...
  19. Liker mange andre biler utennom BMW jeg. Og det er jeg egentlig glad for...
  20. aahh, elsker den bilen Er det noe spesielt med den, bortsett fra senk og felger? Nei, men er ikke mer som skal til. Syntes den er kjempe fin jeg.
  21. Glemte denne pene e30en til Kristian også
  22. Spotta denne syke mercen før i dag! Samt denne fine lave Mondeoen
  23. Syntes han var flink jeg. Han var ihvertfall lettere å lære av, enn de andre lærerne.
×
×
  • Opprett ny...