Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Så det blir GS og Schmiedmann i Skien? :P
  2. Så at noen av bildene er tatt på hovedveien mot Skotfoss
  3. Lurer på dette selv. Lurer også på om noen vet om det er noen firmaer i nord Tyskland som selger felger, og andre deler til BMW - Fredrik
  4. Supert Send PM med navn på felgene, og eventuelt bilde.
  5. Sinsykt pen den nye 5-serien er. Liker det nye interiøret best
  6. Da trur jeg du får være fornøyd med det.
  7. Hei. Er det noen som vet hvor mange Newtonmeter det er i en 520i e34 24v? Finner det ikke noe steder, søker på google også.. : / - Fredrik
  8. Blir veldig bra dette Steffen! Må si jeg har fått sansen for sorte 4-dørs (og tø-dørs) e36 nå for tida.
  9. Der er den ja! Sinnsykt tøff bil. Veldig kult å se når den kjører. fordi man ser ikke felgene, og bare rett inn til bremsene. Noen bilder jeg tokk av den på Mai treffet ved brannstasjonen i fjord. Håper det er greit jeg poster de? - Fredrik
  10. Mulighet til å skaffe komplett lys grått sportsskinn til e34 sedan?
  11. Jøss, ble litt tøft det da! Takk
  12. Går greit det Tusen takk for hjelpa
  13. Hehe, takk Ja, syntes BMW kler gule lykter, men har aldri vært sikker på om min gjorde det. Du kunne ikke prøvd å redigert gul solfilm på grøftelysene også?
  14. klarer ikkje å få dei tinga skikkelig til, så må nok sei pass. evt send pm til neonmuffler, han får det til Jøss, tusen takk carlhaakon, og DJ RS2 Matrix. Hmm, hva syntes folket om mørke og gule lykter da? Jeg er ikke sikker : /
  15. Spotta denne porscha for noen dager siden, med skiboks å greier
  16. Fælt til uflaks du skal ha da
  17. Ser ut som den passer til 320 elr mindre. Ettersom det er bare et rør som inngang
×
×
  • Opprett ny...