Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Bilder er en god start.
  2. Stolene? Du har ikke gitt oss noen bilder anngående dette.
  3. Til sammen så har jeg 5 BMW modellbiler og en Hummer H2. Av BMW så har jeg. -Blå E92 M3. -E30 M3 Jægermeister -Grå 545 E61 -Sølv 730 E32 -Sort M535i E28. Og ønsker veldig en E34. :D
  4. Pen var'n
  5. "sportline" utgavene til MB. Nesten som M-tech på BMW. Bare at på BMW så blir det fint....
  6. ER det ikke i 2010 eller 2011 da?
  7. Tøft, men F10, det er 5serie ikkesant?
  8. ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport Nopee.
  9. Jeg bli med!!!
  10. Var rå bil, men synt at det bare er eet sete i bilen.
  11. Jøss, fikk se bilen din i dag, ved landmannstorget. Fin bil.
  12. Mere info, bilder?
  13. Ikke gøy. Men bra at du akkurat fikk kjøpt et sett nye orginale da.
  14. Kul å ha med seg på gatebil treff.
  15. 535. Men hvis du kan få tak i noen andre i 1:18 så kan jeg også være interessert !
  16. Koster 3 kr.
  17. Den er roger.
  18. God nyttår alle sammen.
  19. Dette er et BMW forum, ikke Audi!!
  20. Det første du burde gjøre er å måke snø, og så ta noen flere bilder
  21. Å trodde det var E34, men det var visst en E30'n til ss performance.
  22. Er den solgt nå da?
  23. Jeg har kjøpt en M3 Jægermeister fra JE Motorsport her på forumet. gikk helt greit, rask post. Har noen bilder her:
×
×
  • Opprett ny...