Takk Takk, alle sammen.
Ja, enten så blir toppen for langt forran eller så blir den for langt bak, syntes at det blir bedre med for bak og det passet bedre med slik bilen var fra før av.
Det med blinklysene.
Mener du at jeg burde bygge den delen litt mer utover?
Er enig at det blir veldig flatt.