Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Vært å kosa oss vi og, 4 bimmere etter hverandre ^^ Kos det Vi lå vel rundt 10 biler etterhverandre fra ellefanten, opp til rødmyr, og ned igjen. Var ganske så heftig nå alle slang bilene sine fra brøytestikk til brøytestikk Var utrolig mye folk ut i dag, det skal sies.
  2. Endelig snør det litt i Skien au. Snakkaassss
  3. Ville valgt en facelift, 525d-530d som er ny i Norge. (så lenge den fortsatt har BMW garanti) Eller så ville jeg ha kjøpt en facelift 530d/535d og importert fra tyskland
  4. Da er bilen blitt parkert for vinteren Gleder meg allerede til å kunne sette på sommerhjula igjen, og kjøre på bare veier Og ett stykk kald mærsj
  5. Det har jeg desverre ikke, men jobben har. Men da er vi like langt
  6. Det er egentlig et spesial verktøy til å løsne oljefilter lokkene på slike motorer. Det finnes to typer.
  7. Mærsjen fikk prøvd seg litt på glatta i går den å Utrolig morro, får håpe snøen snart kommer ja. Mens Bmw'n er nå parkert for vinteren : /
  8. Så det tyder bare på at dreneringshullet mitt er litt tett da? Hvor er det dreneringshullet er henn? Ser det er en slags gummi propp i bunn av døra, men det er vel bare en tømmeplugg?
  9. Tar bare ut dreneringspluggen, og setter den inn igjen? Lekker din inn vann hele tiden, eller kun når du vasker med høytrykk? Etter en litt nærmere titt så har den ene lista fått seg en liten "flikke", så muligens det er der det har lekt inn.
  10. Hei. Har nylig byttet vindu og vindusmekanisme på førerdøra på min e34. Tok en rask vask i dag (automatisk bilvask), og når jeg kjørte i dumpler hørte jeg en svak plaskelyd. Når jeg kom hjem, ristet jeg litt på døra, og hørte det plasket inni døra. Tyder på at det sammler seg vann der, når det kommer store vannmengder der. Byttet vinduet for snart to uker siden, og det har jo reint store mengder innen den tid, men alt har vært fint intill nå. Noen som vet hva det kan være? Alle lister osv ser bra ut. - Fredrik
  11. Ja, er fullstendig klar over at man fikk M5 e28. Men som man kan se på bildet som ble lagt ut, så har den ///m stylingen, og ikke m5 "pakken"
  12. Det har jeg vettu!! du jobber der? Stemmer det Så pen ut den bilen din, har du noen innvendige bilder?
  13. Han tenkte vel på bilen over? Men er ikke e28 en m535i?
  14. Handlet bilen på Bilsalogen i Skien ser jeg Artige de nye Miniene, husker vi hadde en Mini Cooper S Works demo bil inne. Rå bil det!
  15. wtf e39 M5 som er til salgt på autodb med e34 framfanger http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... %3A1008001
  16. Den braketten som hadde løsnet, skulle vist være limt fast på glasset. Men fik limt den fast igjen Og det viste jeg at ikke dette var selve problemtet. Hele vindusmekanismen var skeiv. Så bestille ny mekanisme, og det er nå fikset Ellers så har det ikke skjedd så mye. Noen nyere bilder var mørkt og tåkete ute.
  17. Vil dette passe en 535? Har du bilde av anlegget? Er det med grenrør? - Fredrik
  18. Savner snøen. Men får slukke sorgen med øl og litt blankt brennevin Skål
  19. Nå vet ikke jeg hvordan type skrue det er. Men vi har 10 og 12 kant piper på jobben. Vi kjøper fra würth, man kan få sett, eller kjøpe løse piper
  20. Blir bra med ny garasje Ligner veldig på Stig sin
  21. Veldig bra!! Må nesten få skrivd den ut
  22. Aha, tusen takk allesammen. hehe: ) Kjekt å vite
  23. Noen som har peil på iphone, og vet hva dette tegnet betyr? Kom plutselig, har prøvd å skru av telefonen og skru den på igjen. Men merket er der fortsatt!? O.o
  24. står i annonsen. høyest budende over 5000,-
×
×
  • Opprett ny...