Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Tror ganske så sikkert det er 5 rør? Byttet nå nylig alt på min e34 ihvertfall. Er to bremserør (en til hver side), og de resterende 3 er bensinrør (Inn,retur og ånding/luft).
  2. Du glemte 2004... Hehe, er ikke jeg som har funnet på den
  3. USA lost many lives on 9-11-01 and now Japan has lost more lives on 3-10-11. Add the 2 dates together and you get 12-21-12
  4. Sort Audi A6 stv. Rundt 2006 modell? Har ikke noe bilde av den. Men den er helt sort med sota ruter. Blå lys i grillen og side-bakruter Så denne i sommer da den stoppet en lettsykkel midt i byen (Skien)
  5. Ørjan har jo/hatt en del gromme sykler også En kammerat kjøpte en KTM sykkel av han i sommer
  6. Bra film, flott bil
  7. Hvordan får man Redbull bilen? Her så jævli lyst på den hhehe
  8. Men det ble vesentlig billigere enn GS uansett
  9. Tusen takk Hao Kostet ikke mer enn 920,- hos Koed, så da blir det bestillt snart
  10. Ullsokk, det hadde jo vært flott Men den er ikke orginal da? Ja, har en uorginal en på nå. så bilen går litt dårlig på tomgang, snakket med en som sa at det var lambdan, som ga feil verdier. Som gjorde at den fikk fet/mager blanding.
  11. Så jeg trenger en som er egnet til MIN motor?
  12. Hallo. Lambdasonden på bilen min begynner å bli dårlig, og er heller ikke orginal. Så tenkte og bytte den. Så det jeg lurer på, er om alle lambdasonder er like? eller må jeg kjøpe en som er til min bil? Søkte opp på GS sin nettside, og ser det koster 2300kr, noe som jeg syntes virket veldig stivt. Så lurer derfor på om det er andre steder det selges billigere (brukt), og om dette vil passe? - Fredrik
  13. Hei Budet er fortsatt på 4500kr Er ikke interessert i m6 felger - Fredrik
  14. Noen som så på Bingobanden på TVNorge?
  15. Han hadde turbo
  16. Hvis man søker opp reg.nummer. Så ser man også at kjennemerket er blå metallic. haha
  17. Nydelig den 7er'n din Skal bli godt med sommer ja
  18. Ja, er jo ikke så mye positivt å si heller
  19. Røket er par motorer?
  20. Ok, virker bare som at det var helt fult av merker bak. heh Veldig fin bil
×
×
  • Opprett ny...