Der er den ja!
Sinnsykt tøff bil. Veldig kult å se når den kjører. fordi man ser ikke felgene, og bare rett inn til bremsene.
Noen bilder jeg tokk av den på Mai treffet ved brannstasjonen i fjord. Håper det er greit jeg poster de?
- Fredrik
Hehe, takk
Ja, syntes BMW kler gule lykter, men har aldri vært sikker på om min gjorde det.
Du kunne ikke prøvd å redigert gul solfilm på grøftelysene også?
klarer ikkje å få dei tinga skikkelig til, så må nok sei pass. evt send pm til neonmuffler, han får det til
Jøss, tusen takk carlhaakon, og DJ RS2 Matrix.
Hmm, hva syntes folket om mørke og gule lykter da?
Jeg er ikke sikker : /