Gå til innhold

mbkomfort

Medlem
  • Innholdsteller

    316
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Bømlo, Hordaland

mbkomfort's Achievements

  1. Hei Fersk eier av -93 525tdsA touring 230Kkm her så låner litt plassi tråden din. Får vi tak i åpnere filter, K/N eller lignende som passer i den orginale luftfilterboksen? Vil jo bruke det orginale kaldluftinntaket for ikke å miste ettekt pga varm luft fra "maskinrommet" Og er det lett å justere wastegaten?, er det den vi justerer på disse for å få litt mere ladetrykk?
  2. Er det en pære som går ann å ta ut? Før i tiden var jo sikkerhetsutstyr som ABS og airbag regnet som luksus som ble heftig avgiftsbelagt ved bilkjøp.. Tok alvorlig mange år før dette ble endret på, for et dusteland hehe
  3. Jeg for min del pleier ikke bruke rørbøyer på bremserør, kobberrør er jo greiere å jobbe med enn stålrør Men en kan spørre seg hvorfor i H.. nesten ingen biler har orginale kobbernikkelrør
  4. Mitt forslag: trekk fra 5k til godkjenning fra de 15 han forlanger, men vanskelig å si uten å ha sett på bilen..
  5. Å skifte foringer i hjelpesnekka helper vel? Haha slark i styring på e34 har ikke jeg merket noe til, syns heller det er veldi bra.. er vant til gamle mercer me 1/4 tørn slark på rattet jeg visst
  6. Det går nok greitt med totalvekta, ekstra vekt pga ombyggingen går ut over bagasjekapasiteten din. Ta totalvekta på bilen din og trekk fra egenvekt m/fører +300kg. det som står igjenn der vel det du har å gå på ifm ombygging. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ng+520+535
  7. Hmm, Sjekk at hovedkablene + & jord er iorden. Er det jordingsledning på dynamoen din? Prøv gjerne å koble ekstra ledninger på pluss dynamo til startemotor +(batteri +) og minus fra dynamo til karosseriet , om det er mulig da.. Mistenker at du kansje har dårlig kontakt til batteri når omdreiningene stiger og dynamo lader mere ampere.
  8. Foreslår å sjekke at thermostat står rette veien i huset sitt.. Prøv evt. å kjøre uten thermostat en testrunde.
  9. Får legge ut par bilder til da.. Det følger med en ekstra radiator.. Er litt rust på en kanal og på h.framskjerm MVH Arne Johnsen
  10. Før i tiden var det vanlig å betale "håndpenger " ved avtalt handel dersom kjøper ikke hadde hele summen tilgjengelig. Dersom kjøper deretter ikke klarte å løse ut kjøpesummen innen avtalt tid så gikk "håndpengene" rett i lomma på selger. Grei ordning dersom en reiser langt for å sjekke ut en bil uten å ha pengene klar.. Er dette en vanlig ordning nåfortiden?
  11. BMW 535i (520i) selges 27k: http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa2 ... peOffset=0 "konebilen" vurderes solgt er jo en grei bil da, sprek & god. Viss den ikke blir solgt har jeg jo noe å mekke på i sommer
  12. Var ikke meningen å fornærme noen da, sorry, prøvde bare å spøke litt Senk og felger er jo det som "gjør" bilen da, sannt det. Motiv på panser passer kansje best på Trans-Am da..
  13. Det kan gjøres med chipp.. Har du triggerhjulet foran på motoren kan tenninga forandres ved å flytte på dette. Du har vel tenning på svinghjulet?
  14. Nei, tror ikke det.. En 3.4liters motor puster jo i seg mye mere luft enn en 2.5liter, blir feil forhold. Noen som har prøvt med større spjeldhus og Lmm?? Det vanlige er å si at lmm bør ha samme nr.
  15. Rånesenking og pornofelger er greit?, drage på panser er ikke greit?? Halloooo!
×
×
  • Opprett ny...