Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2093
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. Hei Selger en effektpotte kjøpt på Schmiedmann som skal passe både sedan og touring fra 91 og ut 96 med E34 525 ia Grunnen til at jeg ønsker å selge/ bytte den er at jeg synes den gir litt for mye lyd på lave turtall og i lav hastighet. Potta som er to rørs har tøff oval cromet endestuss og er i god stand da bilen kun har gått noen få mil ca 50 med oppsettet. Jag kan også bytte i en orginalpotte i god stand. En slik: Bakpotte 525I+IX M50 24V Varenummer: 18101705760 5' E34, 525i, Touring, M50, MANUAL, EUR, (HJ51) : Exhaust system, rear 5' E34, 525i, Touring, M50, MANUAL, EUR, (HJ52) : Exhaust system, rear 5' E34, 525i, Touring, M50, AUTO, EUR, (HJ61) : Exhaust system, rear 5' E34, 525i, Touring, M50, AUTO, EUR, (HJ62) : Exhaust system, rear 5' E34, 525i, Touring, M50, AUTO, USA, (HJ63) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Sedan, M50, MANUAL, EUR, (HD71) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Sedan, M50, MANUAL, EUR, (HD72) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Sedan, M50, AUTO, EUR, (HD81) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Sedan, M50, AUTO, EUR, (HD82) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Touring, M50, MANUAL, EUR, (HJ71) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Touring, M50, MANUAL, EUR, (HJ72) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Touring, M50, AUTO, EUR, (HJ81) : Exhaust system, rear 5' E34, 525ix, Touring, M50, AUTO, EUR, (HJ82) : Exhaust system, rear Potta passer også E34 525 sedan av de senere modeller da disse har samme delenr: http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=HD51-EUR-10-1995-E34-BMW-525i&mg=18&sg=20&diagId=18_0158&q=18101705760 Gi bud eller om du har orginalpotte å bytte med. Mvh P
  2. Hei Har M3 sedan speil fra strøken daytonafiolett 97 Speilene har ligget på hylle inne i nærmere ti år Gi fornuftig bud, så får vi se om de forlater hylla Mvh P
  3. Hei Fått en utfordring rett før EU. Venstre bakdør kan ikke låses opp med sentrallåsen eller manuelt med å dra opp knappen. Når jeg prøver å låse opp dørene på bilen, henger låsen igjen, og tar jeg bort strømmen å forsøker å åpen manuelt, skjer det samme. Knappen er tung å dra opp og spretter tilbake. Virker som om det er noe i låsekassen som drar knappen ned. Finnes det en måte å åpne døren på uten å ødelegge dørtrekket? Blir glad for løsningsorienterte svar her P
  4. 700 for hel og pen bakluke Jeg trenger plassen
  5. Slett
  6. Hei Har en 97 E36 cab som jeg ikke lenger kommer inn i bakluken på uten å koble fra strømmen. Når jeg låser opp bilen med nøkkel eller fjernbetjening, begynner det å surre fra servoen i bakluka. Vrir jeg nøkkelen rundt i låsen så fortsetter bare servoen å dra seg sammen. Dvs at den ikke åpner opp/ slipper opp å dytter staget fra seg slik at baklukelåsen lar seg åpne. Alarm og dører virker fint. Da jeg koblet fra strømmen gikk det fint å låse opp med nøkkel. Har nå byttet servoen i tro om at det var den som var defekt, men det samme skjedde med ny servo. Går to kontakter inn på servoen med flere ledninger. Hva er galt her og hvordan fikser jeg det? Er på ingen måte elektriker. Må prøve å få det til selv om jeg ikke er inne i bagsjen hver dag! Superirriterende at jeg koblet på stag og satte på trekket før jeg sjekket. Glad for svar her Mvh P
  7. S
  8. Er tre slotter der. En til hjernen, en til automatkassen og en til styringssystemet til ESDen. Ser du ikke noen ledninger med blå eller svarte kontakter som det mangler boks til? Den innerste? slotten sitter DMEen. På den andre store slotten skal det sitte noe som heter 5' E34 525ix Control unit EGS, programmed delenr. 24601421682 og på den tredje, mindre slotten, skal det da sitte en Bosch enhet til styring av ESD. Merkelig om dette er en bil med bare to styringsenheter da jeg ikke kan tro din boks har multifunksjon. For vehicles with National version Switzerland Hva RMFD står for aner jeg ikke Lykke til med enda en bil Eirik. Blir manuell 3,0liter denne da? Var jo en Alpinaversjon som gikk meget bra. IXen er lat og trenger litt ekstra hk RMFD control unit EGS programmed er en ukjent del for meg ihvertfall- Hør med Geir Heggem på 90022866 hvis du står fast der fortsatt.
  9. :wave: Ingen som har ettermontert veltebøyler? Ser greit ut med montering av bøylene, men jeg lurer på om det er sensorer, ledninger mm som må monteres før jeg går i gang med å bestiller deler? Nokon? Mvh P
  10. Hei Har bestemt meg for å sjekke ut hvor mye tid, penger og hvor vrient det er å montere fungerende veltebøyler og nakkestøtter bak på min 97 E36 cab. Noen her som har gjorrt dette og vet hva som må gjøres? Mente det engang gikk an å få kit til nakkeputer bak og at en salmaker lett kan stanse hull og lime kant til stengene til nakkeputen. Easyfix og lett jobb med montering av noen bøyler bak i toppen av ryggen. Er vel værre med veltebøyler da disse slår ut elektromekanisk når bilen tilter i ett vist antal grader? Blir glad for tips og eventuelle deler og DIY her På forhånd takk Min bil har Montana sort skinninteriør. Sky will not do!(vell, kanskje hvis prisen er rett og de er tilnærmet strøkne) Mvh P
  11. Blir budrunde da Fikk 800 for den forrige Men jeg har en grå met sedan selv, så la skambudene begynne nogenlunde fornuftig
  12. Hei JUST WHAT I NEEDED after closingtime Hvor i Oslo? Nr mitt er 91848260
  13. Ingen har enda hentet bakluka Den er tilnærmet strøken Befinner seg i Asker
  14. pedro

    Slett

    Slett
  15. pedro

    SLETT

    s
  16. pedro

    SLETT

    s
  17. Bruk full editor og skriv solgt øverst i tråden
  18. pedro

    Slett

    Slett
  19. Har fortsatt en artic silbergrau bakluke i meget god stand til salgs
  20. Hola. Utrolig mye nytt og bra av deler her. P
  21. Ingen som skal senke E36? Går ned i pris for å få dette bort Gi Bud
  22. Bumper Eibach senk 60/40
  23. Masse nye bilder i tråden Det kommer også mye mer infor om hva som er gjort med bilen Dette er ett helt greit objekt for vinteren med lite sveising framme ved innfestningen til forskjermene Kanaler og jekkfester er hele og greie Ikke noe som ikke kan gjøres ferdig på to tre uker med hellakk Skal ikke ha all verden for dette Mye nye deler og masse som er gjort mhp å sette inn sekser Ta kontakt 91848260
×
×
  • Opprett ny...