Gå til innhold

pedro

Medlem
  • Innholdsteller

    2094
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pedro

  1. pedro

    slett

    S
  2. pedro

    slett

    S
  3. Har en fabrikkny en hvis det skulle være av interesse.
  4. Diffen på 320en passer fra 316 til 320 hvis noen lurer på det. Bilene har lav km 154.000 og 104.000
  5. pedro

    slett

    S
  6. pedro

    BMW dieselmotorer

    Hei T R Har turbo på 99 530dat som ikke slår inn skikkelig på mellomregisteret og av og til fjusker på høyt turtall. Turboen er ny fra KOed. Etter en titt i realoem.com fant jeg denne. 17 ELECTR.VALVE 1 11747810831 $46.70 Forstår det slik at motorfestene kan gi vakumfeil på turboen hvis de er lekke. Byttet motorfestene på begge sider, men det er fortsatt vakumfeil på turboen alikevell. Hvilken funksjon har denne vakumventilen har i forhold til vakumstyringen på tuboen?
  7. Jeg bumper denne igjen. Ingen som jobber med BMWer her og vet hva denne ventilen gjør med vakumet og styring av feks turbo???? Det hjalp ikke å ringe til (Stenshagen/)Bilia heller. Må da være noen som vet hvordan denne ventilen fungerer??
  8. better bump Skal bort ligger i veien Ingen med slitte lykteglass/reflektorer her????
  9. Ingen som vet hva denne ventilen gjør?
  10. Hei Har turbo som ikke slår inn skikkelig på mellomregisteret og av og til fjusker på høyt turtall. Noen som vet hvilken funksjon denne vakumventilen har i forhold til vakumstyringen på tuboen? Har byttet begge motorfestene da de var fulstendig oppslitt, men det virker som om vakumstyringen til turboen ikke fungerer skikkelig alikevel. Jeg lurer derfor på hva denne ventilen gjør og hvor den sitter og om det er lurt å bytte denne i samme slengen siden motorfestene "lakk silikon" ut i vakumslangenene? med andre ord at denne ventilen nå er defekt. Etter en titt i realoem.com fant jeg denne. 11747810831 17 ELECTR.VALVE 1 11747810831 $46.70 Forstår det slik at motorfestene kan gi vakumfeil på turboen hvis de er lekke. Byttet motorfestene på begge sider, men det er fortsatt vakumfeil på turboen alikevell. Noen som vet noe om dette? Mvh P
  11. Går rimelig bra selv med automat denne.
  12. Helt nye i eske Kjøpt på KOED Ligger i veien Skal bort
  13. Er dette 186 hkeren eller 193ien? Modellskifte i september 99.
  14. Heller også litt mot toppsprekk siden dette forsvinner når motoren er gjennomvarm Blir da borte Hadde det vært toppakningen skulle det vel bare blitt værre og værre raskt?
  15. Ja Bobler endel ved oppstart Men vannstanden har ikke sunket nye. Ikke fyllt en liter enda. Har gitt den endel hjuling mhp turtall osv siden jeg har låst kassa og gitt flat hjern endel, men på varm motor da.
  16. Hei M50 heads Bilen min har de siste to dagene røyklagt parkeringsplassen ved oppstart Grårøyken forsvinner etter vamkjøring Litt vann har nok forsvunnet, men oljen er like fin! Begynnenede defekt toppakning eller noe annet som ringene?? Det røyker mye ved oppstart og etter noen minutter blir det borte. Ved vanlig kjøring merker jeg ikke noe. Godt drag i den. P
  17. Er de speilene elektriske og innfellbare? Farge?
  18. Hei Selger ett komplett sett med fronlykter Depo til E34. Har også ett sett med hvite blinkers Har ikke tatt lykten ut av esken enda, så disse er nye og jeg har derfor ikke bilde. De skal bort så ta kontakt om du trenger nye lykter til E34en. Skal ut av hylla mi da min E34 har gode lys og min forrige ble hugd. Vettuge bud mottas
  19. Selger den for 25,000 inklusive M5 hjulene hvis det kommer en hurtig avgjørelse Da følger det med ny venstre forskjerm og grei stereo Tre sett hjul og endel deler.
  20. Følger med ganske bra annlegg m forsterker og Pioneer høytalere Kan følge med ganske mye deler som dører vindusheiser og ny v forskjerm-
  21. Opp med seg 25,000 er virkelig ikke gal pris for en 96 E34!!
  22. Asker Er i daglig bruk nå mellom Lier og Oslo. 25,000/bud
  23. Hva med å legge det ut her? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/ Bimmers har blitt til <"få alt gratis no dot no">
  24. Oki Forskjellen på metoden er?
×
×
  • Opprett ny...