Gå til innhold

Alec

Medlem
  • Innholdsteller

    201
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

Alec's Achievements

  1. Sjekker interessen her og, til salgs er min org E39 M5 , ligger ute på finn til 270 000 og vurderer alle bud over 250 000 Se finn kode 46834086 for mer info
  2. Fortsatt til salgs, 270 000.- Vurderer alle bud over 250 000.- er nødt til å selge,,, Nettopp EU godkjent, 0 feil, meget pen bil, må sees! Se finn kode: 46834086 for mer info
  3. Hei, tenkte det kunne være lurt å legge ut bilen her og , link til finn.no og salgsannonse finner du her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43392180 Salgspris er 299.000.- og det er BILLIG for en ORG M5 i super stand hvor ALT fungerer og km stand kan garanteres på 156.000 km......
  4. Til Salgs!! 329 000.- Tlf 996 44 156 (Ligger på finn.no også)
  5. Jeg klarte ikke å spille av video i den linken du har gitt oss MEN, er tidligere eier av E36 M3 og kan underskrive på at det er en slags metallisk klang som er markant på tomgang, som er der og skal være der. Kan høres ut som tikking, men det er mangel på oljetrykk til toppen som fører til "tikkelyden" som er der org (vil jeg anta). Forresten, siden du skriver at den har fått en ulyd og ikke alltid hatt det, ja da er det mer usikkert
  6. Soltak, du har det?! Det har ikke jeg, og min veier 1795kg inkl fører, altså 1730kg i ren vekt. Vet du hva din veier? Kommer jo selvfølgelig ann på utstyr og alt, men tipper alle M5 er rimelig likt topputstyrt. Lurer litt på vekta da jeg tror min er litt "lettere" enn gjennomsnitt av E39 M5, da alle offisielle tall også sier rundt 1800kg og min veier 1730kg. Når blir det forresten skilter da? -Bare å glede seg hvertfall
  7. Ute å lufta M5'n igår, 1.87 i gj,snitt....
  8. En ting er sikkert, org mot org er jo 540 kontra M5 to heeelt forskjellige biler, med forskjeller i alle ledd, fra understell, motor, karosseri, interiør, ja stort sett alt... Så der må du bare prøve begge ja Er stolt eier av en E39 M5 selv (org) og kan varmt anbefale den, virker som en meget godt sammenskrudd bil også, blant mange regnet som den best sammenskrudde av alle tidligere M-biler, helt uten knirk og misslyder, prøv en E46 M3 etterpå, så skjønner du fort hva jeg mener Ang pris så er det store forskjeller ja, helt oppi 400.000.- for en org M5, og ja det er nok overpris, men husk at dette er en sjelden bil med HØYE kostnader hvis du går for en som er herja med og som er sliten. Så sitter du på en org M5 som er 100% ærlig, så er jo den verdt det dobbelte av en som er sliten og bruktimportert. Alle M5`ene på finn.no ser jo ut til å være salgbare, så er nok mer du som ikke føler det er verdt det, enn at markedet har overpriset de
  9. Har fått hjelp av han her ( http://www.skinnassistanse.no/ ) tidligere og han virker som en nøye og flink salmaker. Kan være vond å få kontakt med, men ring til han svarer Holder til ett lite stykke utenfor Drammen, men er det nærmeste alternativet jeg vet om i Oslo området.
  10. Sykeste rengjøringen jeg noensinne har funnet på nett! All ære til den som har tålmodigheten til slikt! Men, du kan vel aldri ta ut denne igjen iløpet av vinteren, våren, høsten og ellers når regnet truer på sommeren, ellers er jo alt rimelig fort forgjeves, eller?!
  11. Smart bilvalg! Her sitter du på en evt gullgruve i org stand (Denne stiger vel bare i verdi), og for en herlig og supersjelden bil uansett! Grattis
  12. Ser etter M-bil og er opptatt av bensinforbruk Snakk om å bomme a...
  13. Av en eller annen grunn, så er det bare M5 eiere som velger å legge inn sine meninger her. Så hva de som eier en E46 M3 mener om saken, ja vi får vente og se
  14. Hello, hvorfor vi nevner thomas er fordi han har demontert flere M biler enn vi noensinne kommer til å gjøre i hele vårt liv.... Og så ingen lenger misforstår, med dårlig byggekvalitet mener vi: skrangling, knirking og bruk av billige komponenter, ingen som sier at E46 M3 er en bil som går fortere i stykker Det er den opplevde kvaliteten som M5 vinner alle marginer på. Men når det er sagt, så står jo SMG kassa til E46 på folkemunne for "serious money gone", google it selv Edit: Legger til at jeg også tidligere har eid en org E36 M3 i 2 år før jeg byttet til E39 M5, og for å si det slik: E34 M5 er jo MYE bedre skrudd sammen enn E36 M3. Med det mener jeg ikke at det betyr at jeg bare hadde tull eller problemer med min M3, bare at M5 oppleves som en dyrere og mer påkostet bil.
×
×
  • Opprett ny...