Spennende utsagn når Finn og Schibsted sannsynligvis er det selskapet som investerer mest i Norden på å analysere og forstå brukerpreferanser. Kunne vært kult å høre mer om hvordan du har tilegnet deg mer innsikt enn dem, men det blir litt for OT
Nå er jeg på tynn is, men det tallet vi forholder oss til er jo max(hk). Siden max(Nm) og max(hk) som regel ikke inntreffer ved samme turtall kan man få mye moro av å endre momentkurven uten nødvendigvis å endre max(hk) veldig mye. Er det ikke slik "norgesmotorene" har blitt trimmet ned, ved å redusere Nm ved høyere turtall?
Et annet tips er å tenke gjennom hvordan du fremstår. Det er ingen her som trenger hjelpe deg, så halvfrekke kommentarer må du gjerne spare til en annen anledning
Et tips er å tenke gjennom oppgaver og temaer du har likt å jobbe med under studier og tidligere jobb. Siden du risikerer å stille et stykke bak i køen pga alder og lite utdanning er det desto viktigere å vise at du virkelig brenner for faget du skal inn i.
Husk at en ny arbeidsgiver gambler litt på å ta deg inn. Din oppgave er å vise at denne risikoen er mindre enn han tror.
Problemet Oslo har med dieselbiler er relatert til lokal forurensing og svevestøv, ikke drivhuseffekt. Derfor er byen tjent med et skift fra diesel til bensin
Da skal jeg være den døve å si at dette er noe jeg støtter. Slike ombygginger er en hobby en svært liten gruppe holder på med. Det er derfor ikke noe som "fellesskapet" nødvendigvis må sponse. Jeg vil også anta at SVV ressursbruk er ganske uavhengig av om søknaden innvilges eller avslås.
Vi har viktigere ting å bruke offentlige penger på