Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Pris på speil?
  2. Stand på speil og fargekode?
  3. Bilder av AC schnitzer felger og e30 interiør? 48217789
  4. Farge på framskjerm?
  5. Sedan kom med nedfelling men okey
  6. Er det nedfellbart baksete? Det svarte.
  7. Takk for det! Jeg er veldig fornøyd så langt Eneste minuset er at frontfangeren bygger utrolig mye nedover.. Kommer nok til å senke enda mer til sommern og heller kjøre saktere
  8. Utrolig bra arbeid! Skal du kjøpe vinylen av judys også? Jeg synes hvertfall den var veldig bra å jobbe med.
  9. Har et sett med M parallell felger. 8.5 og 9.5 x 18 med dekk
  10. Blir bra det der! Hvordan er BTCC look?
  11. Utrolig fett at du faktisk gjennomfører en photoshop Blir det støping i glassfiber på undersiden og oversiden? Fått prøvd M3bn enda?
  12. Etter tre uker med jobbing så var låven klar. Begynte tidlig lørdag morgen med vasking og klargjøring av bilen. Både min og broderen sin skal lagres på samme sted Her står den. Skal bortover før jul for å begynne å bytte deler Forslag til felger? Noen litt uvanlige
  13. Pris og dekkmerke?
  14. Jeg ville valgt 17 med 225/45 eller noe rundt der. Da får du fortsatt den orginale looken men det er mange flere fine felger å velge mellom. Personlig ville jeg valgt BBS rc 090.
  15. Jeg har ikke prøvd men e34 er 1750 bred og e32 er 1845
  16. Sweet! At de er elektriske er jo et stort pluss
  17. Det skal jeg gjøre De blir nok solgt ferdig polerte så slipper man å tenke på det
  18. Planer videre: - Felger (Er veldig keen på tre delte) - Nytt batteri - 750 bremser - M5 stabstag - Nytt panser - Koffertlokk - Framskjermer Mulig det blir noe endring i stereoen men den trenger sårt litt TLC før det
  19. Takk for det Tøft at du gadd å lese gjennom Hehe Morsomt å få slike reaksjoner Takk!
  20. Sweet det spiller bra ja! Er veldig i tvil ang hvilken jeg skal ha neste år. Ble påkjørt for et par uker siden så acs fronten har blitt retta opp for 5 lapper. Nå ser den veldig bra ut Eneste er at den bygger litt mye ned.. Blir Acs foreløpig hvertfall
  21. Film https://www.youtube.com/watch?v=_CSd4Z3EtAk&feature=youtu.be
  22. Calypsorot E34 med rondeller
  23. Judysbilstereo.no Utrolig bra service der!
×
×
  • Opprett ny...