-
Innholdsteller
671 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av hanssae
-
Har tenkt lenge på ALPINA Roadster S , og nå har jeg funnet en i Holland som skal hentes om et par uker 🤩 #070 , 2004 modell som har 97000 på telleren . 3.4 , 300 Hk og 362 Nm / 4800 rpm , 1320 kilo Produsert 202 LHD og 167 RHD Farge: 472 M - Sterling Grey MetallicPolstring: LASW - Skinn Oregon Schwarz/SchwarzPremium SelectionSpesialutgave0230 EU AG internt0249 Multifunksjonsratt0320 Levering uten typebetegnelse0345 Chrome Line-aksenter i interiøret0354 Frontrute med grønt spor0380 Forberedelse for montering av hardtop0387 Frontrute0389 Kabriolet Grå0399 Helautomatisk panser0423 Velurmatter0428 Varseltrekant og førstehjelpsskrin0430 Automatisk nedblending av innvendige og utvendige speil0441 Smokers versjon0459 Elektrisk justerbare forseter med minne0493 Oppbevaringspakke0494 Elektrisk oppvarmede forseter0502 Lyktespylere0508 Park Distance Control (PDC)0521 Regnsensor0522 Xenonlamper for nær- og fjernlys0534 Klimaanlegg, automatisk0540 Cruisekontroll0609 Navigasjonssystem Professional0672 CD-veksler (6 valg)0677 Hi-Fi Professional System0711 M sportsseter0785 Individuelle hvite indikatorer08AD Alpina Z408SP AG Intern0801 Tyskland versjon0863 BMW-forhandlerguide Europa0879 Ombord litteratur tysk0920 ALPINA, uten registreringsdokument0925 Transportsikkerhet0940 Sonderwunsch opsjon0962 Forreste nummerskiltstøtte utelattStandard spesialversjon0224 Kjøredynamisk kontroll0255 Sportsratt i skinn0305 Sentrallås med fjernkontroll0334 lettmetallfelger doble eiker (103), 17"0520 Tåkelys foran0548 Speedometer fartsskriver0851 tysk dashbord
-
Det er ikke alltid det blir slik en ser for seg til å begynne med nei , jeg ville ha M6 men så kom jeg til at med vårt bruk ble det ble feil med 560 hester på bakhjulene , så da ombestemte jeg meg heldigvis og gikk for B6 med xDrive og 40 hester ekstra 😃 550'en gjør nok garantert jobben ja 👌 Flott bil med stor motor som nok er mye mere praktisk 😄 Det er noe eget med V8 , og det blir ikke mindre i tiden fremover 😎
-
Det vet jeg alt om 😁 mye dyrere ute en hjemme . . . 😎
-
Dei ordnet opp etter seg ja 😃 men jeg er nok ferdig med det verkstedet ja 😡 Og verksmesteren var overhode ikke imponert over nivået til mekanikeren . . . . .
-
-
Nydelig bil med flotte felger 😃 Vær obs på at mange mekanikere ikke kjenner til låsen på felgene , var en overivrig som skulle sjekke lufttrykket på EU på min og holdt på med skrugjern for å brekke opp dekselet 😡 Edit : Han hadde lært på kurs at en skulle også sjekke om alle hjulboltene var på plass . . . . . . .
-
Genial måte å legge inn bildene på 🤩 3,0 Limousin
-
Ja det er heldigvis håp , når konfirmanten kom ut på trappa så fikk mora beskjed om å hente bilen , som selvfølgelig var parkert laaangt vekke 😎 , for nå står alle dei rette her sa han og refererte til kameratene 😂 Når alt hadde roet seg på kvelden så lurte hun på hva som var det beste med den store dagen , bilen fikk hun til svar . . . . .
-
Søsteren min lånte bilen i konfirmasjonen til den bilinterreserte nevøen min , og der hadde broren lånt en Etron GT for anledningen. Komentaren hennes var , GT går for å være en grombil , men ALPINAEN fikk desidert mest oppmerksomhet i selskapet 😀 Det varmer et fosilt brennstoff hjerte ❤️
-
@Fredrik 90 Jeg er desverre offshore , det er søsteren min som har lånt den ned til Arendal for å overraske en bilinteresert sønn i konfirmasjonen hans , og det klarte hun 😅 Godt å se at hun parkerer nøyaktig og fornuftig 👍
