Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Koste meg med en diagnose i dag , fant ut at glødeplugg 5 og 6 var deffekt . . . Dette var tydeligvis ikke alvorlig nok til å varsles i I driven. .
  2. Kansje du finner noe her . . . http://wds.spaghetticoder.org/older/ .
  3. Denne siden er fin til slike anledninger . . . http://felgenkatalog.auto-treff.com/ 6er F12 , 423 W nederst .
  4. Nydelig bil Liker ikke USA lys , men det er smak og behag . . .
  5. Nydelig bil ! Tror også at den , om mulig , hadde blitt enda penere med sort grill
  6. Det er ikke plass til facelift lyktene , bytte fanger er ikke tema . . .
  7. Tok noen bilder etter vask i dag , kjempe fornøyd med 15mm spacere bak Tror ikke jeg kommer til å gjøre mere med den nå . . Utenom å nyte den . . .
  8. Tok vårpussen i går Mercedesen er en 170S fra 1956.
  9. Synest denne tittelen var nokså passene med tanke på innholdet . . . . . http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm , 12 sider med mer eller mindre galskap .
  10. Tok en kraftig avfetting og sprayet kalipper , nav og platen bak skivene
  11. Nei jeg bare gjorde dei godt rene og sprayet med Biltemas felglakk. Skulle det bli stygt til neste vår så er det bare å gjøre det en gang til . . . . .
  12. Ja jeg er storfornøyd , takk for hjelpen med spacerene
  13. Nydelig bil , og sommertøfler . . . Helt rått
  14. Jeg har god erfaring med BMW sine produkter , bruker disse to inne og ute http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-BMW-H ... 500wt_1361
  15. Lakkerte kalipperene i dag og fikk på sommerdekka , denne gang med 15 mm spacere bak
  16. Dei EDC demperene som du har kan du sette i Sport mode eller Comfort mode i I driven din Litt hard i Sport , men verdens beste cruiser i Comfort . . . .
  17. Jeg kjøpte disse : http://www.ebay.com/itm/BMW-Wheel-Cente ... 292wt_1110 http://www.ebay.com/itm/BMW-BONNET-BOOT ... 520wt_1110
  18. Kodene med bilder . . . . http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1271003964
  19. Knappen ved siden av 2 tallet starter en pumpe som pumper en veske frem og tilbake mellom to puter i setet . . .
  20. Sjelden i bruk og absolutt ikke viktig , men jeg liker å ha en knapp på midtarmlenet som nesten ingen andre har
  21. Jeg har hatt min 04 730d i to år nå , og er meget fornøyd med bilen , anbesfales Har ikke hatt noen feil som krever bytte av komponenter , men bilen er veldig følsom for dårlig batteri så det er byttet. Dette er så avanserte biler at jeg vil absolutt anbefale å ta seg tid til å anskaffe seg diagnose utstyr ( DIS ). Når tenningen kommer på er det 50 moduler som skal ha strøm på en gang , så det sier seg selv at det er ting som kan skje etter hvert som tiden går . . . og skal en gå på verksted hver gang I-driven gir beskjed om det så kan det bli dyrt. Det er mange Norske biler som er relativt dårligt utstyrt ( selv om selgerene skriver topp utstyrt ) , så prøv og finn en med mye utstyr , Dynamic Drive , EDC , Soft Close , Locic 7 HIFI og Comfort seter med masasje og ventilasjon løfter bilen opp i absolutt øverste klasse.
  22. Du kan bytte ut megaupload med denne : http://www.4shared.com/account/dir/7137 ... tml?rnd=93 Passord : help
  23. Prøv her : http://wds.spaghetticoder.org/older/
×
×
  • Opprett ny...