Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. To av tre i familien 😀 Middelhavs blå B6 og min datters Mystic blå D3 Gleder meg til å pakke ut Roadsteren, selv om den er grå . . . 😎
  2. På vei hjem med D3 til datteren min 🙂
  3. Ja det ble det @KKME30😊 Me reiser bort å henter den i morgen 👍 Håper den svarer til forventningene 🙂
  4. Kan godt tenke meg en B3 eller D3 til datteren min som får lappen i sommer, hun er av en eller annen grunn over middels interresert i ALPINA til å være 18 😎 men det blir litt mye med din @Orjan , men FOR en bil 🤩 Har sett litt på denne
  5. Ja dei har bomma heilt på ROADSTEREN , hele designet ble ødelagt så det er ikke aktuellt. Det er BMW Car Club Norway Alpina som arrangerer og Stein Pauli Nilsen som sendte invitasjon til meg , bare ta kontakt med han. Så bra at du kommer bort der , det skal bli kjekt Da kan vi diskutere striper så får du prøve å overtale meg 😁
  6. Her ryker desverre teorien din om ekte vare @Fredrik 90 😂 😂 BMW 3-serie
  7. Er forsåvidt enig , men om jeg tar på stripene så er det ikke for å bevise at det er ekte vare 😄 Jeg er stolt av å vise hvilke biler jeg har , så jeg har satt på merkene bak på både denne og ROADSTEREN , ser på det som voksenopplæring 😎 Jeg kommer til å bestemme meg etter Dikemark treffet til ALPINA klubben 3 juni , Der kommer det 30 - 40 biler som sansynligvis har striper , så får jeg kjenne på om det er riktig for meg . Det blir uansett ikke på ROADSTEREN der dei er montert på skrå , synest det ødelegger linjene på bilen.
  8. @tambur4 Tusen takk Ja jeg har vurdert striper , kjøpte faktisk for tre år siden , så ,dei ligger klar . . . Er fremdeles usikker og synest det blir litt for mye på denne, føler det passer bedre på 3 og 5 serie , men det er kansje en vanesak siden det ikke er så mange 6'ere å se på .
  9. Opplever det samme jeg, det er så godt å se at en trenger faktisk ikke en rød Ferrari for at folk skal sette pris på bilen din. Det er noe av det som gjør at jeg er så glad i ALPINA, den er diskré og spesiell i en herlig balanse 🙂 De som vet de vet 😊
  10. Tusen takk Tusen takk Ja blåfargen sitter som et skudd , liker bedre den en Alpina blå. Kommer alltid til å snu meg etter den bilen Godt å se at andre også har det sånn og ikke bare meg som er hallgal . . . Tusen takk , det er en ære 😇 Tusen takk Tusen takk
  11. Har snart hatt denne i fire år nå , og jeg må fremdeles snu meg etter jeg har parkert , det må vel være et godt tegn 😄 Det er heldigsvis mulig å få tak i skikkelig bensin enda 😎
  12. Faktisk greit å stå nede over Boknafjorden i dag 🙂 var ein del skvetting 😑
  13. Fikk beskjed av @StigJå kjøpe ny gearkule til Roadsteren 😁, og KOED levere 👍 Til å med klistremerke som var litt slitt
  14. Kaldt på nasen 🥶 Trenger absolutt ny og større garasje 👍
  15. Ja det kan jeg godt @StigJ men det er gratis frakt så det er egentlig bare å kjøre på 👍 Dei har desverre ikke din , men dei lager på bestilling etter bilde . Petrolvibes
  16. Fikk denne fra petrolvibes i dag 100 x 30 cm 😊 Laserskåret 2mm stål og pulverlakkert matt sort. Meget fornøyd, kjøpte for å se kvaliteten og det blir nok 2 - 3 til 👍 Får henge på kjøkken til garasjen blir ferdig 😎
  17. Måtte bare sjekke om alt stod bra til mens vi venter 😎
  18. Blir ikke lei av å se på verken bjørka eller bilen ☺️
  19. Flott garasje du har 🤩 Er snart i gang selv , og da dukker disse lysene opp hos meg også 🤩 og har heller ikke kjart å bestemme meg helt enda med tanke på harry . . . Men jeg tror det blir , og da kjøper jeg hos Alibaba Tror ikke disse er så veldig forskjellige fra GT sine utenom prisen 😏
  20. Der er noe eget med så gamle biler , jeg har 1930 Hudson som tredje bil , utrolig artig
  21. Overhode ingen tvil om at han vet hva han gjør nei , er mektig imponert 🤩 👌
  22. Da var Roadsteren kommet i Pysjen for vinteren Den har for anledningen blitt samboer med en 1935 Opel hos min far mens jeg venter på å bygge garasje. Har vært hos @StigJ og fått en fntastisk pleie , han lever virkelig opp til firmanavnet sitt , Unik Bilpleie 🤩 Måtte denne vinteren gå fort . . . .
  23. Det er desverre ikke en god plass og være alltid 😒 så i tillegg til å telle så må jeg puste med alle tre , nese , munn og mage . . . 😆 😇 Når jeg tok inn B6 så kjørte jeg rett fra tollkontoret og inn på Dropin , det gikk faktisk bra på direkten etter en stund , selv om vedkommende klødde seg både oppe og nede 😆 Prøver Stavanger neste onsdag også . . . Ja det var aldeles ikke iorden , har vist blitt veldig strengt dette , men jeg ble bortvist kun med irritasjonen min og ingen andre konsekvenser , så jeg må sikker være taknemmlig for det ☺️
  24. Tverre er jeg ikke helt sikker på . . . . Jeg hadde bestillt feil type time når jeg skulle vise den , TUV godkjent eller ikke. Jeg trodde den var det men dengang ei , og da var det så mye ekstra arbeid å legge inn alle data at det tok for lang tid til en vanlig reg , minst 30 minutt 😝 Så da måtte jeg bestille ny og første ledige time av den sorten var 6 uker frem , og den måtte betales på forskudd innen noen få dager 😏 Så nå krysser jeg fingrene neste onsdag 👍 Hadde god tro ☺️ Men dengang ei , fant ikke merket , og i tillegg så var det bare så vidt jeg fikk kjøre hjem på prøveskiltet jeg hadde lånt av en kjenning som driver med salg.
×
×
  • Opprett ny...