-
Innholdsteller
671 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av hanssae
-
Kan godt tenke meg en B3 eller D3 til datteren min som får lappen i sommer, hun er av en eller annen grunn over middels interresert i ALPINA til å være 18 😎 men det blir litt mye med din @Orjan , men FOR en bil 🤩 Har sett litt på denne
-
Ja dei har bomma heilt på ROADSTEREN , hele designet ble ødelagt så det er ikke aktuellt. Det er BMW Car Club Norway Alpina som arrangerer og Stein Pauli Nilsen som sendte invitasjon til meg , bare ta kontakt med han. Så bra at du kommer bort der , det skal bli kjekt Da kan vi diskutere striper så får du prøve å overtale meg 😁
-
Er forsåvidt enig , men om jeg tar på stripene så er det ikke for å bevise at det er ekte vare 😄 Jeg er stolt av å vise hvilke biler jeg har , så jeg har satt på merkene bak på både denne og ROADSTEREN , ser på det som voksenopplæring 😎 Jeg kommer til å bestemme meg etter Dikemark treffet til ALPINA klubben 3 juni , Der kommer det 30 - 40 biler som sansynligvis har striper , så får jeg kjenne på om det er riktig for meg . Det blir uansett ikke på ROADSTEREN der dei er montert på skrå , synest det ødelegger linjene på bilen.
-
@tambur4 Tusen takk Ja jeg har vurdert striper , kjøpte faktisk for tre år siden , så ,dei ligger klar . . . Er fremdeles usikker og synest det blir litt for mye på denne, føler det passer bedre på 3 og 5 serie , men det er kansje en vanesak siden det ikke er så mange 6'ere å se på .
-
Tusen takk Tusen takk Ja blåfargen sitter som et skudd , liker bedre den en Alpina blå. Kommer alltid til å snu meg etter den bilen Godt å se at andre også har det sånn og ikke bare meg som er hallgal . . . Tusen takk , det er en ære 😇 Tusen takk Tusen takk
-
Rød X4 og blå Z4 - vinterferie i Florida s. 57
emne svarte i hanssae sin awt i Bilder og filmer / Show-off
Flott garasje du har 🤩 Er snart i gang selv , og da dukker disse lysene opp hos meg også 🤩 og har heller ikke kjart å bestemme meg helt enda med tanke på harry . . . Men jeg tror det blir , og da kjøper jeg hos Alibaba Tror ikke disse er så veldig forskjellige fra GT sine utenom prisen 😏 -
Da var Roadsteren kommet i Pysjen for vinteren Den har for anledningen blitt samboer med en 1935 Opel hos min far mens jeg venter på å bygge garasje. Har vært hos @StigJ og fått en fntastisk pleie , han lever virkelig opp til firmanavnet sitt , Unik Bilpleie 🤩 Måtte denne vinteren gå fort . . . .
-
Det er desverre ikke en god plass og være alltid 😒 så i tillegg til å telle så må jeg puste med alle tre , nese , munn og mage . . . 😆 😇 Når jeg tok inn B6 så kjørte jeg rett fra tollkontoret og inn på Dropin , det gikk faktisk bra på direkten etter en stund , selv om vedkommende klødde seg både oppe og nede 😆 Prøver Stavanger neste onsdag også . . . Ja det var aldeles ikke iorden , har vist blitt veldig strengt dette , men jeg ble bortvist kun med irritasjonen min og ingen andre konsekvenser , så jeg må sikker være taknemmlig for det ☺️
-
Tverre er jeg ikke helt sikker på . . . . Jeg hadde bestillt feil type time når jeg skulle vise den , TUV godkjent eller ikke. Jeg trodde den var det men dengang ei , og da var det så mye ekstra arbeid å legge inn alle data at det tok for lang tid til en vanlig reg , minst 30 minutt 😝 Så da måtte jeg bestille ny og første ledige time av den sorten var 6 uker frem , og den måtte betales på forskudd innen noen få dager 😏 Så nå krysser jeg fingrene neste onsdag 👍 Hadde god tro ☺️ Men dengang ei , fant ikke merket , og i tillegg så var det bare så vidt jeg fikk kjøre hjem på prøveskiltet jeg hadde lånt av en kjenning som driver med salg.
