Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Det var balsam for en sår sjel Ja de hjula er helt episke til den bilen syns jeg, så til sommern blir det mer senk og mindre gummi da tror jeg den vil få snudd noen hoder
  2. Har grønt lys fra frua når cab eller van blir solgt herfra så må bare hive meg rundt å bli kvitt no ^^ Tror faktisk den kan være trivelig I min den motoren
  3. Er ikke noe glad I v12 :/
  4. Bare hyggelig å kunne hjelpe til Rani godt dere kom dere hjem og fikk hentet bilen igjen også! Er noe herk når sånt skjer! Ang motor planer Clutch så snuser jeg veldig på v8. Har funnet alpina b10 jeg vurderer, men må ha bort litt biler hjemmefra først. 7 biler I gården tar litt plass! S54 hadde også gjort seg, men det blir liksom litt annen prisklasse igjen :/
  5. Tusen takk ett fint utgangspunkt syns jeg
  6. Koselig å høre! =)
  7. selger herved min e36 cab med spesiell farge. enten noe man digger, eller hater. jeg for min del syns ikke fargen er noe for meg men alikevell tøff. selges grunnet alt for mange biler i gården, og cab er ikke helt min greie. tok bilen i innbytte. godkjent senktet i vognkort med justerbart senkesett. (tuningart mener jeg). fine felger, usikker på merke. så og si strøkne med tilnærmet nye hjul. sort skinn som ser tålig greit ut. er ett fint vinterprosjekt da det er noen ting som bør utbedres. * låsesylinder førerdør mangler. * vibrasjon i 110 kmt. * cab mekanisme krangler. * tåkelys defekt. mulig pærer. * tikker ved kaldstart i 10 sek. bilen har også montert effektanlegg. noe som gir en utrolig dyp og fin 6r lyd. bil har gått langt. 300+ men motor har gått rett i underkant av 200. bilen er ikke godkjent med motor i vognkort, men dette har aldri vært noe problem ved eu kontroller o.l. Selges kroner 35.000,- evt åpen for bud ved evt rask handel. legger også ved link til finn annonse så man kan gå inn der og finne bilder. http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=66789801
  8. Ja har kjøpt og solgt litt
  9. Tusen takk mister!
  10. Endelig var dagen her! Tidligere i år hadde jeg denne bilen, men solgt grunnet huskjøp. Nå er den tilbake! Sist jeg hadde den kjøpte jeg bilen for vrakpant, monterte full M-tech. Sorte DE. M-tech ratt. +++ Denne gangen er økonomien skikkelig på plass, hus i boks og alt på stell nå er plan at den blir boende hos oss! Har en lilla delebil stående som kommer til og ofre litt småting til denne før den forsvinner til de evige jaktmarker. Plan foreløpig er ihvertfall: * Få bilen eu godkjent * M interiør * større motor * hvite blink bak * litt stereo * xenon evt led * rydde litt og generell service. Dette blir bruks slede, og skal få lov til å smake på salt og snø. Skal også få oljebehandlet den når rusten er tatt heldigvis veldig bra, men noe i bakkant av kanaler. Racing Dynamics hjula kommer også på fortløpende! Her er også bilder av hvordan den så ut når jeg kjøpte den forrige gang Og holde ting kjedelig er liksom ikke helt meg, så måtte prøve å sette mitt lille preg på den. Det ble en del bilder! men er dere som meg så syns dere det er helt okei! =)
  11. digger at du lager bil av denne igjen! følger!
  12. det skumle med å sette bort bilen sånn er at man faktisk kan miste litt den "følelsen" man har for den. blir liksom ikke helt det samme å ha den stående klar, som å måtte måke den frem, høre den stå der med kald m30 motor å få varmen i seg salt er noe forbanna dritt, men den er nå her og desverre lite vi kan gjøre med det
  13. FINN-kode: 65378735
  14. om den leveres på norske skilt har jeg en camaro jeg kan bytte med.
  15. bytte i camaro?
  16. bytte i camaro?
  17. er en skuffelse å si dette.. men dama vil ha passat jeg derimot leter etter oldtimer ellers så dukker det vel brått opp ett annet bmw styr snart tenker jeg Rengjort EGR idag. ser ut som jeg ble kvitt en del problemer der ^^ Bilder : Før bilde : Etter:
  18. Fått på nye hjul Bilen vurderes også solgt grunnet kjøp av nyere bil. her er en liten "annonse". Mer kommer senere : Lufter nå vår 04 Bmw stv for salg grunnet kjøp av nyere bil. Vi kjøpte den i januar, så har ikke hatt den så veldig lenge men vi har vært utrolig fornøyd med den. Den er "chippet" så har 210hk og 470nm. Dette er gjort hos Vestfold Chip Tuning . Har også sotet rutene, og gjort div annet småtjafs. Bilen oppleves som en tight og fin bil i godt stand. Den har desverre noen små ting og sette fingern på, men vi har ikke vært spesielt plaget med dette. Negativt: *Ledingsbrudd i bakluke så fjernstyrt sentrallås funker ikke (må låses i dør). tar ca 2 timer og fikse problemet, men finner ikke tid eller lyst til å sette igang. *regnsensor fungerer ikke etter frontrute bytte. Denne ble byttet sommer 14, og da regnet det ikke spesielt mye så ble ikke lagt merke til før ut mot høst og da var det litt sent og begynne og klage på. Bmwn står pr.nå på 20" Acs kopi felger. Syns de kler bilen veldig godt, men de kunne trengt en liten shine. På vinter har vi orginale 16" med tilnærmet nye piggfrie fra Nokian. Km.stand står idag på nesten 265.000. Den har fulgt service fra begynnelsen av og det er derfor ingen grunn til bekymring. Det står igjen noe på lånet, men dette betales ut ved salg. Avgift for 2015 er selvfølgelig betalt. Div utstyr som er verdt og nevne : *Radio/cd *Cruisekontroll *Varme i ratt *Parkeringssensor foran og bak *Kjørekomputer ++++++ Vi er ikke nødt til å selge, så skambud blir ikke vurdert. Men pris kan selvfølgelig diskuteres noe ved rask handel. Send gjerne en PM ved seriøs interesse. Innbytte er ikke av interesse. Nyere interiør bilder kommer fortløpende. Bilen leveres ferdig polert for sommer sesongen.
  19. gratulerer med ny e39 følger med
  20. Da var det litt for lenge siden siste update, og på tide og få inn noe nytt her Er liksom ikke så mye og skrive om når man har en "nyere" bmw, for de virker jo hele tiden Men nå er det noe småtjafs som driver og irriterer meg litt, og kanskje det er noen der ute som faktisk har noen tips Bien er ufattelig humørsyk! Har jo i utgangspunktet 210hk og 470nm, men virker som 70% av dette er på beite og langt avgårde. Den drar skikkelig dårlig og plutselig så har jeg 500 omdreininger med full fres før det gir seg igjen. Noen som har vært borti noe sånt? Lurer litt på om det kan være egr ventil som trenger en skikkelig rengjøring ( diy på dette noen? ). Evt bli kvitt dpf søppla.. men da må jeg vel drive og kode om etc? Er ihvertfall dritkjipt å ha dette problemet.. den bruker også fortsatt mye diesel (0,97 i følge kjørekomp). mens andre med samme bil har den nedi 0.7.. den blir ikke grisekjørt, men forbikjøringer må faktisk planlegges og det er IKKE kult når man egentlig har mer enn nok med krefter. Ellers så har jeg hivd på Racing Dynamics hjula enn så lenge. kommer andre hjul på i løpet av uka. Disse hjula kler bedre gammel bmw, men var plutselig de eneste sommerhjula som lå her Har også fått byttet lenkarmer foran da disse var kast. så da er den ihvertfall i form i understell
  21. er de jeg har på bilde <--- kjell
×
×
  • Opprett ny...