Mulig jeg oppfattet "En smule overpriset 525ia" som sarkastisk.
Sa aldri at din var overpriset @Gabz, derav syntes jeg ikke det finnes noen grunn for å trekke ned prisen på 525i'en heller, mtp. km. stand, motorisering, servicehistorikk, utstyrsmengde osv.
Objektivt sett ville jeg nok gått for en bensin rekkesekser enn en 4 sylindret diesel til samme pris, men for noen er uoriginale M5 fangere viktigere, dette er individuelt.
Men jeg er helt for at folk skal få prise bilen sin til akkurat hva de selv ønsker, men da må man tåle litt spekulasjoner fra andre i prisen man har satt, noe jeg definitivt også har sett deg gjøre noen sider bakover i denne tråden.
Men den som "ler" sist "ler" best (Dersom du får solgt til annonsert pris).