Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Har en merkelig lyd fra bilen for tiden, kommer og går som den vil. Når den kommer høres det ut som om det er noe som går rundt under bilen og skraper borti noe... nærmest en dunkelyd Var på vei til Sverige lørdag og da kom den svært høyt og bilen begynte å riste noe så jeg stoppet bilen, kjørte inn til siden, jekket opp bilen og tittet under, men ikke stort jeg kunne se. jeg lukket også opp døren for å høre, da hørtes det ut som om det kom litt mer bakfra enn midt under. Regner med det har noe med drivakselen og gjøre da det høres ut som om det er rett under girspaken/armlenen. Har også en annen litt slitsom lyd som er der hele tiden, den vet jeg kommer fra høyre forhjul, den skraper borti noe hele tiden, tok av felgen for å se om jeg så noe, dro navet rundt og samme lyden var der fortsatt, altså den gir ørlitte gran motstand, men tar jeg i litt så skraper den, oker selvfølgelig da med hastigheten. Hjullager? Noen som har noen tips om hva det kan være? Bilen er foresten en e36 320i sedan med 170 000km på telleren.
  2. Hadde vært stilig med gullfarget senter på denne, og for all del, slipp den laaangt ned
  3. Tenker på bredden og offsettet, de som vil ha slike hjul, vil som regel ha "tyskerstuket" altså brede felger med lavt innpress, at dem er 18" og ikke 17" trekker muligens opp for noen
  4. Solgte bilen da jeg hørte hvor mye det kostet. Neida, men grunnen til at jeg valgte å selge var pga. mange andre problemer også. Følte ikke bilen var verdt å koste på mer. Bytte av clutch og deler er vel fort rundt 10 000,-
  5. Kjenner du deg igjen? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=177762
  6. Veldig enig med deg, ser mye mer gjennomført og cleant ut. Dette blir så bøllete!
  7. Selger dem ikke for 3500,- Når jeg takker nei til 4000,-
  8. Den der så nydelig ut KaspeR! Hva mener du med at den er forsvunnet? Hva gjør at disse 635csi'ene har forskjellig bakfangere?
  9. Hvilken farge?
  10. god pris for en forholdsvis god utstyrt 316i 2004 modell. http://www.autodb.no/bil/view/1562553
  11. Er jo ikke akkurat de bilene du ser mest på veiene. Yaris, Yaris Verso, Corolla, Corolla Verso, Auris (faen begynner å hate denne), Avensis, Rav4 og den største hora av dem alle... Prius!
  12. Bare legg merke til de ALLER fleste som kjører Toyota, kjører bøtte treigt. Ligger du i en kø, er det en Toyota fremst, som regel. De som kjøper Toyota, bryr seg ikke hva de kjører, skal bare ha en bil, og "jaa Toyota har jeg hørt er driftsikkeert, jeg tar en sånn..." enkelt og greit. Også lagt merke til at enkelte ganger kommer det en og annen Auris i en voldsom fart bak meg, da er det som oftest en unggutt som akkurat har fått dratt av L'en på bilen til bestemor.
  13. Ja, skulle gjerne sett noen bilder av din Jordfræsar
  14. Vi tar det videre på PM Rogeren
  15. Hei! Da jeg ikke er hjemme atm. har jeg ikke satt noen fast prisantydning da jeg ikke husker heelt hvor fine felgene var, men de er i absolutt god stand, 4000,- er uanset altfor lite dessverre. Men da startet du ihvertfall budrunden. Kommer med bilder av de faktiske felgene på mandag/tirsdag tenker jeg.
  16. Bilen fortjener noen "ordentlige" felger, Spruddel!
  17. Bump
×
×
  • Opprett ny...