Har en merkelig lyd fra bilen for tiden, kommer og går som den vil.
Når den kommer høres det ut som om det er noe som går rundt under bilen og skraper borti noe... nærmest en dunkelyd
Var på vei til Sverige lørdag og da kom den svært høyt og bilen begynte å riste noe så jeg stoppet bilen, kjørte inn til siden, jekket opp bilen og tittet under, men ikke stort jeg kunne se.
jeg lukket også opp døren for å høre, da hørtes det ut som om det kom litt mer bakfra enn midt under.
Regner med det har noe med drivakselen og gjøre da det høres ut som om det er rett under girspaken/armlenen.
Har også en annen litt slitsom lyd som er der hele tiden, den vet jeg kommer fra høyre forhjul, den skraper borti noe hele tiden, tok av felgen for å se om jeg så noe, dro navet rundt og samme lyden var der fortsatt, altså den gir ørlitte gran motstand, men tar jeg i litt så skraper den, oker selvfølgelig da med hastigheten.
Hjullager?
Noen som har noen tips om hva det kan være?
Bilen er foresten en e36 320i sedan med 170 000km på telleren.