Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. Disse blir trolig solgt imorgen.
  2. GROMME felger! dette blir en vinner på treff fremover.. Hvilken dimmensjon du har gått for på dekk og felg?
  3. Merca vart jo drittøff med litt stickers! Tenker det blir en råå tur, dere får ha lykke til!
  4. For det første disse er verdt prisforlangende, som nå er 23000,- Stemmer at det er kjøpersmarked, Men, om eg ikkje får 23000, henger eg de heller opp på gutterommet eller bruker de sjøl, har hverken pengeproblemer eller behov for å kvitte meg me de, skal kun ha de vekk grunna bmw-en blir brukt som bruksbil og disse er for fine til å brukes kvar dag synes eg. Så er 23 000 som gjelder, ellers sitter de perfekt på E39'n nå, eventuelt lagret innendørs
  5. kun eg som blir forbanna av de arrogante idiotene i kommentarfeltet? (er gjerne ikkje bedre sjøl nå men..) 1 bil med senk og "breie" felger, kræsjer, og så sitter de et par tufser å mener at man skal forby senkesett og alt som er. Er normalt ikkje voldelig, men sånne folk, får lyst å slenge bildøra i tryne på dem så en slipper å høre på fjaset.. (måtte få ut litt aggresjon )
  6. ligger et sett med 17" ac schnitzer på felg og dekk avdelingen på forumet, GROM kant
  7. 1. rett farge (imola rød, estoril blå osv) 2. Senk må vere såpass at hjulene går kant i kant med hjulbue, ikkje noke traktor senk. 3. Komplett M-tech rundtom, helst sammen med GT vingen. 4. grom eksos, eisenmann med grenrør foreksempel. 5. Interiør, alcantra i en spenstig farge slik at du får en kul kombinasjon med det ytre, sort taktrekk og M3 ratt. 6. Understell, coilovere, og stiv opp understellet med powerflex nye stabstag og annet som går. Må vere stivt 7. 3 delte felger, ikkje noke gsbilder her, oz futura er alltids en sikker vinner, BBS RC, ac schnitzer ... ++
  8. korrekt, reint salg er også å foretrekke
  9. Gromt! en trf-racing tuning og litt fiks på eksosen så går vel denne like godt som den ser ut?
  10. vil fortsatt kjøpe et settt
  11. Ja nei gull ekje pent på min, så senteret hadde blitt i en litt mere spentigere farge, blå eller rød.. blir nok for dyrt, grunnen til at eg selger felga er fordi eg vil ha pengene og ikkje vil bruke disse på bruksbilen, men uten penger kan de like godt stå på hehe dyreste felger i innbytte blir 10k, og da vil eg ha 13k cash
  12. Har et sett med bbs lm kopier med gult senter på hånd. Meen, felga mine mot retro 19" + kor mykje penger?
  13. nei, vart til at eg venta, for om de ikkje blir solgt, blir de med til nurburgring i juli
  14. Dekka som stod på da eg kjøpte de av jakobm5 er sonar sport evo 1 mener eg. 205 dekka er Nankang As-1.
  15. Takktakk! Er utrulige pene felger og bilen har egentlig perfekt fitment nå, men føler det blir dumt å ha de som bruksfelger.
  16. 23 000 ,- bestiller meg nye felger imorgen, så da blir disse liggende trygt og varmt inne til ny eier
  17. Kjørte du KUN med angeleyes får du bot, skal ha kjørelys på. Og kjørelys er enten det normale kjørelyset eller angeleyes (park) og tåkelys (kun når det er tilstrekkelig med lys ute, som på dagen eller kjøring ved gatelys) Rett meg gjerne om eg tar feil(?)
  18. Overskriften sier alt, bør vere greie dekk på de. trenger ikkje vere strøkne felger, men skeive og ødelagte felger er uinteressant. Kan hente så lenge det ikkje er for langt unna. Send en PM om du har et sett du vil selge!
  19. Ka tenker folk om disse D22 hjula i 18" i matt grå, på gs sine sider til bilen min?? (min til venstre) Tenker å selge schnitzer hjula å bruke e39'n som brukis, i tillegg skal den pryles rundt nurburgring i sommer, trenger et sett med hjul som ikkje det er så farlig med om de får en skramme eller to Eventuelt forslag til andre bruksfelger?
  20. Noken som kan hive disse: http://gsbildeler.no/bilder/154761 På denne: tusen takk på forhånd!
  21. Eg har det, følger med 235/40/18 , 205/35/18 , 265/35/18 dekk, alle er nye, akkurat nå står 205 på og 235 bak, med litt dekkstrekk, slik at eg skulle få senket den slik eg ville ha den. Følger også med 15mm spacere framme som gjer at ET fremme blir -5 og bak ca +10. Er 8,5" og 10" breie. gi meg en PM om du vil kjøpe
×
×
  • Opprett ny...