veit ikkje om det vises på bilde, men felger foran er spacet ut 15mm, får knapt fingertuppen mellom, og trur det er nok, såg hvertfall meget bra ut
Også bestilt ny fanger + småpjusk deler, girkassefester, nye deksel, svingningsdemperen under girkassa ++
Rekner med bilen er klar til mars, da gjenstår det berre en skikkelig god vask og rubbing/polering før den er klar til våren!
og god jul til alle bimmersmedlemmer!