Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. Jeg er veldig enig med deg i denne påstanden her! Vi har sluppet inn alt for mye dritt i dette landet, er jo alltid en "med utenlandsk opprinnelse" som etterlyses etter at noe kriminelt er gjort. Mange nordmenn er kjeltringer, det er det ikke tvil om men det som provoserer er dem som kommer hit til landet vårt og tror de kan gjøre hva faen de vil En annen ting som irriterer meg noe jævlig er alle disse innvandrerene som nesten ikke kan norsk, men selge ting skal de absolutt gjøre. De tror alltid vi nordmenn er ute etter å lure dem og diskuterer å lager konfikter i absolutt alt. Og BMW cab: Hva i allverden feiler det deg, hvorfor klikker det alltid under de svarte krøllene på pakkiser når nordmenn kommer med slike bemerkninger. Er det så ille å høre på så har du vel ett hjemland å reise til, eller var nordmenn ikke så ille likevel. Også må du lære deg å skrive ordentlig norsk! etter å ha sett din bruk av tegnsetting og .... ganger Fuckings så sitter jeg igjen med ett intrykk at du er som svar....er flest, IQ som en middels Paradise Hotell deltaker. Har ingenting i mot skikkede innvandrere som jobber og integrerer seg i den norske kulturen, de er heller ett friskt pust å vårt ellers så triste mangfold. Men dem som ikke holder seg på riktig side av loven, eller som vil bygge moskeer og tviholder på å pakke inn kjeringa i laken kan dra seg tilbake der dem kommer ifra!Faens pakk Endelig noken som får sagt det! Har for all del ingenting imot innvandrere som kommer inn, prøver få seg jobb og holder seg unna gjenger, dop, osv. Men derimot dei som kjem her og trur at en kan gjere NETT so en vil, då går da faen meg ei grense, en kjem ikkje inn i et nytt land, får diverse gratis ting og misbruker det!! Sånne burde fått et hardt spark i ræva og rett ut av landet. Og sjølvsagt er det nordmenn som gjer ting gale, har veldig mykje imot dei og, men vi må isåfall feie vår eiga dør før vi tar inn fleire utbrudd i samfunnet. Men burde vel sette en strek over den saken.. Tilbake til bilen så er det vel ingen som trur den har gått 36'. Og er forferdelig irriterende med folk som stiller tilbake km-stand på biler!
  2. Kjennern, om du har fleire bilder, sleng dem ut!
  3. Takker for gode svar Mikael-B noke sånt som var planen ja. Men passer M5 stabstag uten tilpasning på min da? Isåfall er det meir fra M5 som passer handlelista mi? Er veldig grønn på dette med foringer og sånt, spesielt siden dette er min første BMW og første gang eg er borti det, så får unnskylde om det er dumme spørsmål.
  4. Blir ikkje noke banekjøring her nei.. Men kunne tenkt meg litt stivere / fastere understell, faktisk. Men går jo ei grense også, men har aldri prøvd powerflex før, så veit ikkje helt kor stivt det blir.
  5. Har såvidt hørt om det der ja, men er det bedre enn foreks det gs eller koed selger? Evt noken som erfaringer av meyle hd vs febi , er vel det koed selger mest av(?)
  6. Fekk dårlige nyheter etter en tur på BMW-verksted og en del må fikses.. Og BMW-verksted er jo kjent for å ta litt vel mykje betalt (i mitt tilfelle 27 store). Så tenkte eg hvertfall skulle gjere litt sjølv. Planen er å kjøpe alt fra Koed + powerflex foringer til bærearmer, stabstag fremme og bak + GS performance kasterstag foringer fremme. Er fult klar over at ditta gjer bilen stivare, men er også ute etter noke som helde ei stund. Så lurer igrunn på om det er selges forsterka casterstag, bærearmer og slikt, og foreks. bremserør som er rustfrie. Altså tips til kva som varer lengst og er noke lunde kjørbart Ting som skal byttes (tatt fra utskriften eg fikk etter verkstedbesøk): Skifte øvre bakre lenkearm begge bak (bærearm) Skifte begge casterstag foran Skifte stab.link V. foran + høgre Skifte knirkeforinger h+v side bak Skifte langsgående bremserør Skifte begge BR.slanger bak Skal også kjøpe nye muttere , låsering osv. Burde eg skifte noke meir som kan "forlenge" levetiden på delene ovenfor? Alle tips taes imot med stor takk!
  7. Leste for litt siden at en må sette bilen på hjul og jekke ned, FØR ein stramma den nederste skrua på demperen, ellers blir det press på demperforinga som fører til at demperforinga ikkje varer så lenge.. Stemmer dette? For eg stramma før eg satt bilen ned på hjul. Skal på 4-hjulskontroll imåra, så greitt å få gjort ditta ikveld om eg har gjort feil. Takker for svar
  8. dunkinga kjem rett fram også ved sving, men gjelder kun når eg starter, altså inn i 1. gir, ellers er alt tight og fint. Men bilen skal innpå 4-hjulskontroll og bremsevæskeskift på mandag hos et BMW-verksted, dei burde vel klare å finne ut kva det er..
  9. Kommer et dunk kvar gang eg starter å kjøre, altså utfra 1. gir. Er dunking som høyres innenfra, og kan høyres ut so den er ca ved bakaksling. Er berre et hardt dunk, og er kun når en girer til 1. gir, gjelder ikkje nedgiring. Har dessverre ikkje tilgang til bukk så vanskelig for meg å gå under å sjå, noken som har peiling på kva det kan vere? Takker for hjelp )
  10. Helt enig. Den er rask, praktisk og diskret, samtidig som den har et av de fineste karosseriene BMW har produsert. +1
  11. Eg betalte vel mellom 5-6 for lakkering bakfanger, frontfanger, rutesenker + bagasjeromslippe. Har aldri likt standard fangere på E39, men på din passet det jo nesten helt perfekt ! Som igjen må bety den blir enda bedre med M-tech.. Pen bil!
  12. angående speila, går dei rett på en E39 2002 mod? Plug n play med 100% passform?
  13. Lite spørsmål, om det går fint. Har plan om å få rakrør istedenfor lydpotta bak, på samme måte som deg. Fekk rimelig pris på det, men vil det kunne gå gjennom eu-godkjenning? og blir lyden noke i nærheten av det du fikk? Er E39 520d det er snakk om
  14. Å gå frå traktorkakling til det der er jo heilt klart eit stort steg
  15. gromt! Er hvertfall HEILT sikker på at da blir en tlf til svendsen eksos
  16. Gleder meg til lydklipp! håper det kommer et ikveld?? Blir det bra må eg nesten ta en tlf til svendsen eksos i oslo sjølv å få noke lignande til
  17. Kan ta bilder ved interesseee
  18. http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm er denne aktuell? brukte den sjølv når eg skifta
  19. Takker for det Fin den 520i-en din også, kunne tenkt meg sånne felger sjølv. Emblemene skal av, lyktesenkerne kommer sikkert av dei og, sakte men sikkert.. Men ellers for i år står det igjen litt ///M stæsj til interiøret for å fiffe det opp litt Så får vi sjå om da blir nye speil, felga, sete.. osv til neste år
  20. beklager, skulle egentlig slette det.. Ombestemte meg etter eg hadde skrevet det
  21. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33892.jpg, finner det også på GS, interiør, instrumenter.. siden det er kampanje koste de 490kr så da sier vi 300kr inkl. frakt (gi bud) med mindre du henter?
  22. Ingen som vil ha ? Går billig, gi bud
×
×
  • Opprett ny...