Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. E39 2002 mod sedan bakfanger , lakkert i titansilber, heil og fin. Gi bud! Ubrukt E39 HID xenon kit med E39 adaptere. H7 pærer, 6000k, kostet nytt 1200 + frakt. Selges mellom 500-600 / bud! (+ frakt) E39 instrumenter, kjøpt på gs, IKKJE brukt. Lyser blått og grønt. Kostet nytt ca 700kr(?) selges 300-400kr / bud! kan også selge orginale dempere med fjærer +tårnlager, stått på E39 520d 02 mod sedan, usikker om dei har blitt skifta før, men isåfall gått 178 000 km. Dette går billig, så gi bud. OBS: Har brukt ei slags plate + en gummigreie fra disse over på ny, men ellers er alt inkludert. Bilder kommer seinare idag! Delene holder til i Sogn og Fjordane, Førde.
  2. Takk for svar begge to, tipper det blir en bestilling, blir hvertfall bedre enn den nedover stussen som er der nå..
  3. Vil ha ny bakre eksos nå, og ser på AC schnitzer sin som gs selger rimelig billig. Står at den er laget til E39 520d/530d så da burde den vel passe perfekt? Lurer også på om den passer rett inn i M-tech fanger? Så visst noken har montert denne potta sjølv og har erfaringer å dele angående montering / passform osv, settes det stor pris på! Bilen eksosen skal på er E39 520d 02 mod. sedan.
  4. Noken som kunne kasta på dissa tre felgane på bilen? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /91426.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44285.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99067.jpg Takk på forhånd
  5. Går dette rett innpå en 02 modell?
  6. Passer disse rett på E39?
  7. Vi tok saken i egne hender å bytta om til coilovers sjøl i helga. Skal sikkert justere det enda meir ned, hvertfall bak, men må nesten vente til mor mi får seg ny bil så ho ikkje tar med seg skjermar og diverse på dinna hehe.. Litt bilder fra korleis det vart
  8. Ventet over 1 mnd på shadowline lister. Sendte sikkert 4-5 mailer fekk ikkje svar på en einaste, så ringte eg til dei, og to dager seinare kom dei i posten Men trur dei fekk inn listene dagen før eg ringte så er vel kanskje den andre leverandøren sin feil, men syns hvertfall dei kunne svart på mail om ikkje anna. Stod også leveringstid på 4 dager eller noke på nettsiden deiras, men tok visst litt ekstra tid ja. Men for all del, er ikkje negativ til schmiedmann av den grunn.
  9. Hei, planen er å skifte om til coilovers nå i helga. Dessverre pågrunn av til dels manglende kunnskap, mangel på tid og mangel på plass å stå, i tillegg til at bilen må vere klar til mandag. Så lurer eg på om det er noken som har gjort det før og virkelig kan dette, som har interesse av å gjere jobben for litt penger? Bilen står i Førde, Sogn og fjordane, men kan sikkert kjøre et lite stykke om det trengs. Er en E39 sedan, skal ha på supersport coilovers og nye tårnlager. Så om det er noken som skal ha ei rolig helg og kunne tenke seg å påta seg jobben så ta kontakt her eller på pm så tar vi det derifra, men ønskelig at det er en person som veit kva han gjer, da det er snakk om understellet. Om dette er feil plass på forumet å spør eller lignende så får moderator slette/flytte tråden.
  10. Kva er forskjellen på E39 520d stasjonsvogn eksos og sedan?? Ser dei selger supersport duplex til stasjonsvogn, men ikkje sedan. Går det an å tilpasse det til en sedan med M-tech fanger uten å måtte sveise? Litt kutting er forsåvidt ingen problem. Eller er dette en umulig jobb for mannen i gata? Takk på forhånd
  11. Takk! Vart bra det der
  12. noken som kan fjerne emblema og kromlista og legge til to endestusser (helst i krom)? Takker på forhånd
  13. Takk for det:) Ja emblemene bak fyker i påska. Så får eg sjå om eg ikkje får heve på coiloversa og.
  14. Burde ikkje vere tvil her, bestill fra Koed
  15. Skifta ut chromelistene med shadowline idag, godt fornøyd med resultatet!
  16. Fekk skiftet bakfangeren idag, vart meget fornøyd! Neste på lista er senk og eksos Har 4 hull i fangeren, to er vel til PDC eller noke sånt? Noken som veit kor eg får tak i 4 sånne "innlegg" til hulla? Skitten bil, skal vaske og polere litt seinare
  17. Frontfanger kjøpte eg på GS bildeler med alt inkludert, er kampanje der no så då blir det litt billigere. Bakfangeren (ikkje montert enda) ga eg 3000 for trur eg, men den kjøpte eg hos en so hadde en liggande. M5 leppe og bakrutesenker med limsett ga eg vel bittelitt over 1000kr for hos Koed. Du får sjekke på priser på Koed og gsbildeler så finner du nok det du vil ha Men fra min erfaring er Koed best på både pris og kundeservice. Du får lage deg en tråd om bilen din
  18. Er det swirl flaps på en E39 520d 02-modell? Tenkte eg skulle renske litt nedi der, men skulle visst om det er swirl flaps på denne modellen så eg kan kjøpe swirl flaps erstattere i tilfellet.
  19. Noke kjempe gode dekk er det ikkje akkurat, og de slipper rimelig lett når en kjører litt agressivt. Men fungerer heilt greitt, hvertfall etter min erfaring.
  20. Og hva skulle være bedre med det enn Alpine logo. En standard e39 som dette har jo absolutt INGEN ting med bmw motorsport å gjøre. Det ser bare harry og dumt ut. Samme med "///M3" merker på alt annet enn en M3 eller "Powered by BMW ///M" på en bil uten S motor osv. Men setter ikke "760i" merket på en 730d eller "540i" merket på en 520i heller, blir samme greia. Og klistermerker i japse stil på dører og osv er i mine øyne lite pent på bmw. Dette er din bil og du gjør akkurat som du vill, men dette er hvertfall rådet jeg gir. No frarådet eg det først og fremst da.. Og at BMW motorsport har lite på en sånn bil å gjere, er eg forsåvidt enig i, men skal en først gå gal med klistermerker ser eg ikkje problemet med å klistre foreks BMW motorsport på.. uansett så er det has bil så er ikkje mykje vi skulle sagt.
  21. Vil dette passe en 2002 mod? Isåfall kan du gi en sånn ca pris du kunne tenkt deg?
  22. Mitt tips er å ikkje gjere det. Passer best på japsebiler/driftebiler. Syns du bør holde E39-en din vekke fra alt av klistermerke osv. penest sånn Men visst du absolutt skal ha, kan vel BMW motorsport vere aktuelt?
  23. Grom E39 du har! Veit du forresten kor mykje den er senka?
×
×
  • Opprett ny...